جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
میلاد عزیزی | dariushbagheri_57
۰۹:۰۶:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

اهرم فول سهم انرژی خریدیم از قیمت 1100تومن گفتیم بخرید الان که دیگه همه مطمعن شدند این سهم رانتی هست دیگه فرثت ورود نمیدهد فقط نظاره گر صف خرید هاش باشید نوش جان 400نفرفالور عزیز 💚💚💚

لیست اخبار