#نارنج_اهرم حقوقی چه مرگشه اینقدر میفروشه
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#چخزر قدرت خریدار اخرین: 2.96% پایانی: 2.96% ⬛️پی بر ای : 7.45 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
Win
#ورنا وتجارت طی یک ماه 75 درصد رشد و همچنان صف خرید ، ورنا هم همچنان سرکوب قیمت میشه !!!
-
خساپا من خودم وقتی میخوام سه میخرم از رو چهره کارمندهاش و مدیرهاش تو گوگل سهم انتخاب میکنم این سبک تحلیلی منه و قابل احترامه
-
تکنو من سال 98 سهم داشتم 20 برابر شد صبور باشید
-
مهدی امتیازی
اهرم موج زیر صفر تابلو برداشتم نوسانش زدم
-
ایراندخت 73
شپنا 745 نفر دنبال کننده ایراندخت وقتی من سهم سبد خودم رو معرفی میکنم و چند روز صف فروش بود چرا اندام به خرید نمیکنی دوست خوبم الان خرید از صف های خرید جذابیت نداره سهام معرفی شده در مطلب قبل دنبال کنید
-
ونیرو چرا هیچ کس به داد سهامدار خرد این سهم نمیرسه، چرا هیچ کس جلوی فروش سنگین حقوقی رو نمیگیره!!؟؟ حقیقی هرچی میخره حقوقی باز سنگین عرضه میکنه که جلو سهم رو بگیره این چه وضعشه!!!
-
وپسا
میفرمایید نماد پایه زیاد بالا بره مدت زیادی تعلیق میشه میشه شما لطفا شپلی 80 تومنی که این لحظه داره 5025 معامله میشه رو پیگیری کنید که کارای لازم برای انجام بدن، سهمی نداری فاز منفی یا حتی مثبت بیجا نده
-
پکرمان دقت داشته باشد هم در مکدی و هم در rsi کراس نزولی داریم ،داره زیر ابر کومو کراس صورت میگیره . حواس ها جمع متاسفانه خودم هم دارم و تو ضررم
-
نبابک کو پروژه بشه؟