اهرم صف خرید خوب می زنه اما قبلش یک فرصت ورود میده شنبه هم قفلی میره بالا شک نکنید
-
شپنا از الان خونه ماشین فزوش،شپنا و شجم بخرید
-
شفارس خدایی ببینها شپنا 300درصد از سقف مرداد 99اش رشد کزده ک شفارس الان با 300درصد رشدس سقف مرداد99 اش باید 1300تومن معامله میشد هی…
-
موج این است صندوق فیروزه
-
غالبر نخر نخر اصلا ابدا
-
عدنان جعاوله
فزر فقط سیگنال انس رو دارین
-
فزر مسگون تمام شد هنوز میخوای بخری؟؟
-
yasertahlil
#قشهد مجوز افزایش سرمایه 498 درصدی شرکت صادر شد بر اساس این گزارش، "قشهد" سرمایه فعلی را از 220 میلیارد به 1.3 هزار میلیارد تومان می رساند. 1.09 هزار میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و 274.8 میلیون تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.
-
خودرو دقت کردید عرضه اولیه جدید بورس ذرت بوده اسمش؟ بورس ایا خبر هارو داره؟
-
فزر واقعا متاسفم 6 ماه درجا زد 1 هفته تعلیق شد انداره کارخانه بیسکویت سازی هم سود نداده. حیف پول و اعصاب
-
سعید
#ورنا فروشنده های چند روز قبل همون جوری که پشیمان شدن..بی شک اینا هم پشیمان میشن… فروش این سهم بزودی مساوی اه وحسرت…وساپا احتمالا مجمع عادی اعلام می کنه…ورنا اون موقع جبران می کنه…