🔵شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. این صندوق با سهامداری 49.5 درصدی شرکت ملی صنایع مس ایران، 49.5 درصدی بانک ملی ایران و یک درصدی شرکت تامین سرمایه کیمیا و با مدیریت شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان بازوی تخصصی شرکت ملی مس در بازار سرمایه فعالیت خواهد کرد. صندوق های سرمایه گذاری با درامد ثابت ارزی که برای نخستین بار با همکاری بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز مبادله ارز و طلای ایران طراحی شده اند، با هدف جذب منابع ارزی راکد، توسعه ابزارهای سرمایه گذاری ارزی و تامین مالی پروژه های صادرات محور ایجاد می شوند. این صندوق ها علاوه بر کمک به حفظ ارزش دارایی سرمایه گذاران، می توانند نقش مهمی در تجهیز منابع مالی، توسعه سرمایه گذاری های مولد و تقویت پیوند میان بازار پول و سرمایه ایفا کنند. ─┅─═ ⚙️ ═─┅─ 🆔 t.me/sanatir 🌐کانال #مدیران صنعت
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
#اروند | روزانه 🔹@Mikhepool | میخ پول🔹
-
نبض بورس | اخبار بورس
🟥شپنا سهامداران را غافلگیر کرد؛ جهش 208 درصدی سود هر سهم ✅شرکت پالایش نفت اصفهان با نماد «شپنا» صورت های مالی تلفیقی منتهی به 29 اسفند 1404 را منتشر کرد؛ گزارشی که از جهش چشمگیر سوداوری این شرکت حکایت دارد و می تواند یکی از مهم ترین گزارش های صنعت پالایشی در ماه های اخیر محسوب شود. 🔗ادامه مطلب👇👇👇👇👇 https://nabzebourse.com/000YPu 🆔 @nabzebourse_ir 🌐 nabzebourse.com #بورس #اخباربورس #شپنا
-
مهدی ۵۷
#وارین یه میلیون کمه ، 10 میلیون اردر بذار
-
فقط شپلی
#شپلی شپلی وشموادسهم بزرگان هست اگه میترسی همینجا بفروش وبعد نظاره گر باش ببین چطوری سود 20برابری خواهند داد ،این دو سهم جای هرکسی نیست دیروز وامروز خیلی ها رو از سهم بیرون کردن وما ماندیم برای 3000تومن شپلی و5000تومن شمواد
-
FAST
خیلی ها از جمله خودم مثل شما رویای شارپ در کرمان داشتیم ، از خواب بیدار شید . روزی که از کرمان خارج شدم فقط 6 دانه سهم نگه داشتم تا اشتباهم هر روز جلوی چشمم باشه تا هوس برگشتن دوباره نکنم ، همان روز شپنا گرفتم. امروز شپنا 80 درصد در سود و کرمان -2 درصد در ضرر اختیار مالتان را دارید خودتان تحقیق کنید.
-
بورس۲۴ | Bourse24
#زگلدشت با قدرت بیش از 2 برابری تقاضای حقیقی ها ارایش صف خرید دوباره گرفت. 9% از خریداران حقوقی اند. حقیقی ها 15 میلیارد تومان تزریق کردند. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
NoavaranAmin
گروه صنعتی بوتان (#لبوتان) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (3.84) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 274.31 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 155.68 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 مجمع «فملی» برای تصویب افزایش سرمایه برگزار می شود 🔹 شرکت ملی صنایع مس ایران با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به منظور تصمیم گیری درباره افزایش سرمایه خبر داد. 🔹 بر اساس اگهی دعوت منتشر شده از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران (فملی)، مجمع عمومی فوق العاده این شرکت راس ساعت 10:00 صبح روز شنبه 13 تیرماه 1405 در تهران برگزار خواهد شد. 🔗 ادامه خبر… @shahrebours https://shahrebours.com/%D9%85%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D9%81%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%A8/
-
M
#فروژ ناظر حتما هنوز خابی ی حقوقی سهمو گ… 23 میلیون از 29 میلیون حجم روی حقوقی فروخته
-
محمد
#حفاری در نهایت کنترل این سهم دور ریخته شدن پول یه عده هست که خودشون دارند کنترل میکنند اگر همه چیز درست پیش بره