#وبملت بورس24 : گروه بانکی در منفی های بازار دوشنبه پرحجم و مورد توجه بودند. به نظر خبر اصلاح لات سایز سهام کمتر از 100 تومانی، تاثیر بسزایی در روند حرکتی بسیاری از نمادها علی الخصوص وتجارت و بصادر داشته باشد. در وتجارت شایعه شده که این بانک در یک پرونده قضایی یک میلیارد یورویی رای بدوی گرفته و به زودی در این خصوص شفاف سازی می دهد. علاوه بر این خبر، برای امسال بهره برداری از معدن کنستانتره مس در یکی از زیرمجموعه ها را داریم که اثار مالی ان در سال جاری وتجارت نمود پیدا خواهد کرد. به نظر وتجارت به راحتی قابلیت رسیدن به سطوح 80 تومانی را داشته باشد. البته از دید ما وبصادر در این قیمت ها کمی جذاب تر و ارزنده تر از وتجارت است؛ چراکه وبصادر با مارکت 55 هزار میلیارد تومانی، حدود 80 همت سهام پالایشی (شپنا، شبندر، شتران و شبریز) دارد. حال دارایی های دیگر نظیر وخارزم و وسپهر و نیشکر و نیروگاه و تعداد شعب بالا پیشکش ! وبصادر از محل تقسیم سود شرکت های پالایشی بیش از 10 همت سود شناسایی خواهد داشت و همین موضوع رشد جدی سود امسال را رقم می زند. از دید ما وبصادر به زودی باید قیمت های 100 تومانی را ببیند. اما ونوین هم با وجود رشد اخیر کماکان یکی از گزینه های جذاب گروه بانکی است. بانک اقتصاد نوینی که برای امسال قابلیت رسیدن به سود 130 تومانی را دارد و می تواند مجددا مورد توجه قرار گیرد. و سر اخر به وپارس می رسیم. که با تحقق سود قوی سال 1404 و چشم انداز بهبود عملیات بانک و البته برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، اهداف 230 - 240 تومانی را دنبال می کند. گذر سهم از مقاومت 185 تومانی و پولبک به این سطح، فضای حرکتی سهم را هموار خواهد کرد.
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
#اروند | روزانه 🔹@Mikhepool | میخ پول🔹
-
نبض بورس | اخبار بورس
🟥شپنا سهامداران را غافلگیر کرد؛ جهش 208 درصدی سود هر سهم ✅شرکت پالایش نفت اصفهان با نماد «شپنا» صورت های مالی تلفیقی منتهی به 29 اسفند 1404 را منتشر کرد؛ گزارشی که از جهش چشمگیر سوداوری این شرکت حکایت دارد و می تواند یکی از مهم ترین گزارش های صنعت پالایشی در ماه های اخیر محسوب شود. 🔗ادامه مطلب👇👇👇👇👇 https://nabzebourse.com/000YPu 🆔 @nabzebourse_ir 🌐 nabzebourse.com #بورس #اخباربورس #شپنا
-
مهدی ۵۷
#وارین یه میلیون کمه ، 10 میلیون اردر بذار
-
فقط شپلی
#شپلی شپلی وشموادسهم بزرگان هست اگه میترسی همینجا بفروش وبعد نظاره گر باش ببین چطوری سود 20برابری خواهند داد ،این دو سهم جای هرکسی نیست دیروز وامروز خیلی ها رو از سهم بیرون کردن وما ماندیم برای 3000تومن شپلی و5000تومن شمواد
-
FAST
خیلی ها از جمله خودم مثل شما رویای شارپ در کرمان داشتیم ، از خواب بیدار شید . روزی که از کرمان خارج شدم فقط 6 دانه سهم نگه داشتم تا اشتباهم هر روز جلوی چشمم باشه تا هوس برگشتن دوباره نکنم ، همان روز شپنا گرفتم. امروز شپنا 80 درصد در سود و کرمان -2 درصد در ضرر اختیار مالتان را دارید خودتان تحقیق کنید.
-
بورس۲۴ | Bourse24
#زگلدشت با قدرت بیش از 2 برابری تقاضای حقیقی ها ارایش صف خرید دوباره گرفت. 9% از خریداران حقوقی اند. حقیقی ها 15 میلیارد تومان تزریق کردند. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
NoavaranAmin
گروه صنعتی بوتان (#لبوتان) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (3.84) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 274.31 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 155.68 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 مجمع «فملی» برای تصویب افزایش سرمایه برگزار می شود 🔹 شرکت ملی صنایع مس ایران با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به منظور تصمیم گیری درباره افزایش سرمایه خبر داد. 🔹 بر اساس اگهی دعوت منتشر شده از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران (فملی)، مجمع عمومی فوق العاده این شرکت راس ساعت 10:00 صبح روز شنبه 13 تیرماه 1405 در تهران برگزار خواهد شد. 🔗 ادامه خبر… @shahrebours https://shahrebours.com/%D9%85%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D9%81%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%A8/
-
M
#فروژ ناظر حتما هنوز خابی ی حقوقی سهمو گ… 23 میلیون از 29 میلیون حجم روی حقوقی فروخته
-
محمد
#حفاری در نهایت کنترل این سهم دور ریخته شدن پول یه عده هست که خودشون دارند کنترل میکنند اگر همه چیز درست پیش بره