شپنا اماده برای سر خطی زدن برای خرید.امروز بالای 3 میلیارد صف خرید میبنده
-
ثفارس 45 دقیقه 56 میلیون حجم و… هنوز صف فروش
-
محمد
#وگردش فعلا هیچ مقاومتی نیست .به شدت جامانده از ارزش ذاتی.درگیر مقامت باشید ضرر کردید .بعد از شش سال روند به شدت صعودیست .بااین دارایی ها نجومی.
-
محمد علی میثم
فپنتا امروز تا 8 میلیون سهم می خریم تا خدا چه بخواهد🍀🍀🍀🍀🌸
-
خبنیان نخرید
-
پرهام پرهام
کفپارس #کفپارس ریختن صف خرید این سهم بسیار جذابه. چون اون گروهی که ماموریت خرید دارن سر کیف میان و روند جذاب تر و پر حجم تر.
-
پیمان
فباهنر خوب معامله میشه پی بر ای کمتر از گروه خودش داره
-
خودرو به صف خرید الرژی داره
-
شرنگی 4 سال هست که روند نزولی داشته و یکسره ریخته فروشنده خاصی نداره مقاومت 1200 رو رد کنه عالی میشه
-
صندوق یاب - آرش مهراز
🔖 با یلدا در صف نمانید! ✅بازارگردانی صندوق؛ روی قیمت NAV ✅کسب بالاترین بازدهی از رشد بازار ✅مدیریت حرفه ای و مبتنی بر تحلیل بازار سرمایه ✅تمرکز بر سهام با پتانسیل رشد در بلندمدت ⚡️همین امروز به جمع سرمایه گذاران صندوق سهامی یلدا بپیوندید.⚡️ 🔗برای سرمایه گذاری، کافی است «🍉» را در پنل کارگزاری خود جست وجو کنید. 🔖جهت کسب اطلاعات بیشتر کانال ارمان اتی را دنبال کنید. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti 🌐www.armanati.com
-
Khoshrooz
#غشهد بعد 6سال زیان باحجم مبنا یک وکلیت بازار صعودی وحمایت دولت برای رشد بورس ،حقوقی غشهد تمام تلاششو برای منفی کردن سهم میکند چرا…