جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
اخبار شرکتها و مجامع | akhbar_majame
۰۶:۰۹:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#دسبحا | ترجیح به حفظ نقدینگی؛ تنها 17% سود بین سهامداران تقسیم شد مجمع عمومی گروه دارویی سبحان رویکردی محتاطانه در تقسیم سود در پیش گرفت و از 203 ریال سود محقق شده به ازای هر سهم تنها 34 ریال را به صورت نقدی میان سهامداران توزیع کرد. این تصمیم به معنای تقسیم حدود 17 درصد سود سالانه است؛ موضوعی که نشان می دهد شرکت ترجیح داده بخش عمده سود را برای تقویت منابع داخلی و برنامه های اتی نزد خود نگه دارد. بررسی مصوبات مجمع نشان می دهد دسبحا پس از تقسیم سود همچنان 4,287 میلیارد ریال سود انباشته در اختیار دارد که می تواند برای سرمایه گذاری، توسعه فعالیت ها یا افزایش سرمایه های احتمالی مورد استفاده قرار گیرد. در مجموع، پیام مجمع دسبحا بیشتر بر حفظ منابع مالی و تقویت توان سرمایه گذاری گروه متمرکز بوده تا توزیع حداکثری سود نقدی میان سهامداران. @akhbar_majame

فالورها 41189
تاثیر (Imp) 1036.0
بازدید 1036
تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار