جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهراد | mbalegh
۰۱:۰۶:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#ناما با حجمی که امروز خورد من فروختم. این همه سهم خوب تو بازار. مجبور نیستیم که یه سهمی رو تحمل کنیم وگرنه از بازار جا می مونیم.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار