قیمت پایه با دلار 75 تومان شده 207 تومان قیمت برندیگ بین 80 تا 120% قیمت پایه می تونه باشه. این میشه پایه 400 تومان بدون رقابت 2یا 4تا5 برابر رقابت میشه 800 تا حداکثر 2000 تومان هر سهم محتمل 650 تا 1200 می تونه باشه رنا #ورنا 17.03% #خساپا داره هر برگ ورنا 500 تومانی( امروز 1تیر) که سودش مستقیم هست 13 (12 و خورده ای) برگ خساپا داره میشه چقدر سود تخمینی اون ؟!؟ 12 تا × 450 یا 12 تا × 1200 تومان 5000 تا 14400 تومان 💎 تمام سود در سال اول است و 20% قابل تقسیم است . 1000 تا 2900 تومان 💎 6 برابر قیمت تابلو در سال اول ! 28 برابر قیمت تابلو در سال های بعد ! وساپا 8% #خساپا داره 8 برگ مستقیم داره × 450 یا 1200 چقدر میشه تخمین؟!؟ 3600 تا 9600 تومان تلفیقی 5 برگ داره = 2250 تا 6000 تومان که 20% در سال اول قابل تقسیم است. حدودا 720 تومان تا 1200 تومان سال اول ! یک تا 2 برابر قیمت تابلو وساپا در خرداد 405 ! 20 برابر قیمت تابلو در سود تلفیقی یا غیر مستقیم از زیر مجموعه های وساپا در سال های بعد ! سال اول 3600 تا 9000+ تلفیقی 2250 تا 6000 جمعا چند؟! 5850 تا 15400 تلفیقی یا سال دوم سود تقسیمی 20% سال اول قسطی فروش بره یعنی هر سال از تحصیل اقساط 20% دیگر هم باید تقسیم کنند 💥💥🚗 یعنی سود بانکی اضافه می شه سالیانه مثلا 4% ماهانه یا سالانه 36% + مبلغ طلب و مانده اقساط. 3 ساله باشه اقساط یعنی 60% سود باید تقسیم بشه ! رنا #ورنا 24% هم #خکاوه داره و گفتن واگذاری داره #وساپا 15% #خکاوه داره بلوک جمععی ورنا وساپا از خکاوه هم مثل خساپا 42% هست. سودش مشابه و تخمین اون مشابه واگذاری سایپا #خساپا. https://t.me/Samantahlil/102603 3 عرضه اولیه گفتن رنا #ورنا داره #رسا #ساربان #برنا سرمایه گذاری جدید و.. یک عرضه اولیه #سمیکو کارکنان سایپا #وساپا داره 1 تیر 405 مدیریت سایپا #خساپا: سال 405 سال بهتری خواهد بود برای سایپا #خساپا 1 تیر 1405 https://t.me/varna_vasapa_khegostar_todeli/134920 🥷🧌
-
عیار برتر
✅ #تاصیکو ✍جالب است بدانید که 63 درصد ارزش پرتفوی بورسی تاصیکو مربوط به #فملی و 12درصد مربوط به #فباهنر می باشد… به عبارتی تقریبا 75 درصد ارزش پرتفوی بورسی تاصیکو #مس_محور می باشد… در پرتفوی غیر بورسی هم طلای تفتان و طلای کردستان را داریم در کنار نقره رنگان، که در حال حاضر طلای تفتان ان به ظرفیت اسمی تولید 500 کیلو طلا در سال رسیده است…
-
رضا حاجیان📈
#ناما سرانه خرید 174 میلیون سرانه فروش 36 میلیون مقاومت 379 تومان حدضرر محدوده 350 تومان #رضاحاجیان 1405/4/1 ---------------------------------------------------------- 📈کانال رضاحاجیان 👇👇👇👇👇 https://t.me/rezaboors
-
اسنایپر
#اروند الگوی مشکی رخ داد و بعد از جنگ و اسیبی که دید الگو عوض شد انتظار اصلاح داشتم و اعلام هم کردم اما خداروشکر رفت بالا الانم فردا یا پس فردا دقیقا نقطه و حمایت و هم حمایت میدلاین کانال قرار داره نوسانی خوبه اما گیر نکنید کسانی که هم میخواستن خارج بشن راحت میتونن خارج بشن خودم از زیر 5400 شروع به خریدم بود!!! امروز خارج شدم @spr_bb
-
💢تجارت خارجی و مسایل ارزی💢
💵 صندوق درامد ثابت دلاری؛ یک ابزار جدید برای سرمایه گذاری ارزی در بازار سرمایه 🔹 صندوق های درامد ثابت دلاری به زودی وارد بازار سرمایه می شوند و طبق اخبار منتشرشده، احتمالا نخستین صندوق ها توسط بانک ملی و بانک ملت عرضه خواهند شد. این ابزار، در عمل ترکیبی از بازده دلاری ➕ مدیریت تحت نظارت بازار سرمایه است. 🔺 در ساختار این صندوق ها، سرمایه گذار علاوه بر تغییرات نرخ دلار نسبت به ریال، می تواند سود دلاری نیز دریافت کند؛ موضوعی که از نظر تیوری می تواند نقش یک بازده ثابت در کنار نوسان ارزی را ایفا کند. 🔺 از زاویه کارکردی، مهم ترین تفاوت این ابزار با نگهداری مستقیم ارز در سه بخش خلاصه می شود: • حذف نگهداری فیزیکی اسکناس و ریسک های مرتبط • تبدیل سرمایه گذاری ارزی به یک ابزار شفاف و قابل نظارت • امکان ورود سرمایه گذاران به بازار ارز بدون درگیری با بازار غیررسمی 🔺 با این حال، این ابزار بدون چالش هم نیست. احتمال نیاز به تحویل اسکناس یا حواله ارزی برای صدور و محدودیت در تسویه یا ابطال سریع از مهم ترین نکاتی هستند که باید در نظر گرفته شوند. ⚠️ در کنار این موارد، تجربه های قبلی نظام بانکی در حوزه سپرده های ارزی باعث شده نگاه بازار به این ابزار همزمان با توجه و احتیاط همراه باشد. 📌 در نهایت، صندوق های درامد ثابت دلاری را می توان یک تلاش برای نزدیک تر کردن سرمایه گذاری ارزی به ساختار رسمی بازار سرمایه دانست؛ ابزاری که موفقیت ان به جزییات اجرایی و ثبات مقررات وابسته خواهد بود. @trade_fundd | 🟠🟠🟠
-
شایان دانیالی
سلار دوستان سود مجمع قیلی یه حساب شما واریز شده لطفا راهنمایی
-
عدنان جعاوله
فزر فردا بازار دیدنی خواهد بود .
-
Only God
وبوعلی هفت هدار توپانیی میگه این سهم وقتی همه سهم ها صف خرید بودند بسته بود دیگه چرا زودتر از بقیه صف فروش شده تازه قبل بسته شدن 273 تومان بود هرکی فروخت برد کرد
-
همتا
جهش سود 3 برابری #الکتروماد مالک الکتروماد ، مادیرا هست
-
عدنان جعاوله
فزر پوزیشن سل انس طلا 4200 ورودی استاپ 4265 تی پی 3975
-
IMEX CHANNEL
کانال شاهکار پرمیوم 👆🏻👆🏻👆🏻یک کانال VIP ساده نیست. پل ارتباطی شما با چند تحلیلگر نخبه ی بازار هست که شما بدین وسیله به سطح جدیدی از تحلیل ها دسترسی پیدا میکنید. ما در پرمیوم روی چیزهای ارزشمند تمرکز میکنیم با پست های بالا ویترین تحلیل های ما را دیدید؟ حالا تصور کنید دسترسی کامل به تمام گنجینه ها، چارتهای تکنیکالی با دید بنیاد و فاند اختصاصی و بینش های عمیق تر VIP چه جهشی در تحلیل های شما ایجاد می کند.؟ این فقط یک ارتقا نیست؛ یک انقلاب در درک شماست. جهت عضویت و برخورداری از تخفیف ویژه موقت 👇🏿 @elliots25