جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
shahrad2000 | shahrad2000
۲۲:۴۴:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

چکاپا کسی که بلده اول سود اون یکیارو شکار میکنه بعد سر موقع وارد همچین سهمی میشه صرف قشنگی چارت دلیل نمیشه دو سه سال زودتر واردش شی…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار