با ویپاد، در صندوق طلا و درامد ثابت سرمایه گذاری کنید 🔹 ویپاد سبد سرمایه گذاری دیجیتال خود را با سه صندوق بورسی در اختیار کاربران قرار داده است؛ سبدی که شامل صندوق طلای «ریتون» و دو صندوق درامد ثابت «هزاره سوم پاد» و «پاسارگاد» می شود. 🔹 «ریتون» صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر طلاست و امکان سرمایه گذاری در بازار طلا را بدون نیاز به خرید و نگهداری فیزیکی فراهم می کند. 🔹 «هزاره سوم پاد» صندوق درامد ثابت با پرداخت سود ماهانه است و برای افرادی که به دنبال دریافت منظم سود هستند، طراحی شده است. 🔹 «پاسارگاد» نیز صندوق درامد ثابت قابل معامله (ETF) است که سود ان به ارزش واحدهای سرمایه گذاری افزوده می شود و برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب است. 🔹 کاربران ویپاد برای شروع سرمایه گذاری می توانند از طریق گزینه «صندوق طلای ریتون» در صفحه اصلی یا از مسیر «خدمات» و سپس «صندوق سرمایه گذاری» وارد بخش سرمایه گذاری شوند. پس از ثبت نام در سجام و دریافت کد بورسی، امکان سرمایه گذاری در صندوق های مختلف برای ان ها فراهم است.
-
شهریار
#وسدید بیشتر ثروت ما ایرانی ها ، از فعالیت اقتصادی ناشی نمی شود بلکه از تورم اموال منقول و غیرمنقول نشات می کیرد
-
کهنمویی
بازار در راه رسیدن به قله در هر مرحله یه تعداد از گروها و سهما رو پیاده میکنه. شپنا فعلا لیدر بازاره امسال با فرض تقسیم 60% حدودا 90 سود میده و سود سال بعد میتونه بین 200 تا 300 متغیر باشه پی بر ای خوشبینانه تقریبا 3 خواهد بود و حد وسط 4 و از این به بعدش نوسان خواهد بود و راه اصلی سهم در این موج طی شده سایر پالایشیا هم وضعیت بهتری نسبت به سایر گروهای بزرگ دارند ولی از اینجا به بعد یا باید دولت برنامه حمایت از بورس داشته باشه و یا کرک اسپردها و اخبار خوب یاری کنند. در کل رشد فله ای بازار احتمالا تموم شده و تک سهما با گزارشات خوب میتونن بازده بدن بازار نوسانی مناسب معامله نیست و باید منتظر روند ماند. سعی کنید برای نوسانگیری سهم نخرید.
-
Bkh
#فملی سلام مجمع افزایش سرمایه که یک ماه از سازمان بورس فرصت برای برگزاری گرفتن چه تاریخی تشکیل میشود ؟؟؟؟؟
-
آینده نگرAyandehnegar5
افزایش نرخ 15درصدی در #کقزوی شیشه اس گرین خودرویی-فلوت بیرنگ خودرویی-وین گری خودرویی و ساختمانی نرخ قبلی 5,140,240 ریال نرخ جدید 5,911,276 ریال #تنوین پذیرش سندیکایی تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت شهرداری تبریز( موضوع اتوبوسرانی و قطار شهری) با عاملیت بانک شهر به میزان 15،000،000 میلیون ریال توسط تامین سرمایه دماوند - نرخ سود علی الحساب سالانه 23درصد -سررسید اوراق 1409/02/29-درامد بازارگردانی و پذیره نویسی اوراق یاد شده بابت 4 فقره قرارداد، جمعا به مبلغ 5،181،120 میلیون ریال که شامل درامد تعهد پذیره نویسی به مبلغ 2،407،500 میلیون ریال و درامد کارمزد بازارگردانی به مبلغ 2،773،620 میلیون ریال است که متناسب با دوره بازارگردانی ، درامد ان شناسایی می گردد. مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی #فروی از محل مطالبات و اورده نقدی سهامداران صادر شد #وتوشه در گزارش 12ماهه تلفیقی حسابرسی نشده به سود 3633 ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد 2079 ریال است #درپاد بعد از مدتها فروش از موجودی را اغاز کرد و خرداد در حالی که تولید خاصی نداشته با فروش 2313 میلیارد ریالی مواجه بوده و 3ماهه 2552 میلیارد ریال فروش داشت #ابادا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 281 ریالی رسیده است #شبریز جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 1401/03/31 در استان اذربایجان شرقی ،شهر تبریز به ادرس تبریز - بلوار استاد شهریار - جنب باغلارباغی - مجتمع فرهنگی، رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار میگردد
-
ghafori
#شبندر واردات نفت ایران به امریکا نیز مجاز شد بر اساس مفاد مجوز عمومی شماره X، واردات نفت خام، فراورده های نفتی و محصولات پتروشیمی با منشا ایرانی به خاک امریکا نیز در صورتی که بخشی از فرایند فروش، تحویل یا تخلیه مجاز این محصولات باشد، مجاز اعلام شده است.
-
شهریار
#وسدید سلفچگان شهرستانی است بین قم و اراک
-
شهریار
#وسدید عملکرد
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. تو اپ فیروزه هم میتونید بخرید https://app.firouzeh.com?referral_code=M8HDW https://t.me/firouzeh/13146
-
شهریار
#وسدید امروز یک دوستی در رهاورد نماد عیار نوشته بود : ادعا تا کهکشان راه شیری ولی عمل تا 3 راه سلفچگان
-
حامدموسوی
#خودرو سلام و درودها دوستان اگه پارسال خود فرغون و خریده بودیم یعنی قبل عید تا الان کمتر از 5 ماه بیشتر از 100 درصد سود میکردیم تو ایران خودرو تمام مدیران حتی کارگراشون هم به فکر جیب خودشون هستن بازنشسته ایران خودرو یه سر کارگر ساده الان بیشتر از 100 میلیون حقوق میگیره با این حساب شما شاغل ها رو حساب کنید که که چند حقوق میگرن و بیمه تامین اجتماعی هم به نسبت به اون حقوق پرداخت میشه که موقع باز نشستگی بالای 100 میگرن شاغلین ایران خودرو به غیر از حقوقهای نجومی چندین ایتم مثل اضافه کاری اضافه کاری که چی بگم همون بخور و بخواب بن خرید هزینه سفر و هزاران بهونه برای پرداختی به جیب خودشون با این حساب تو این خراب شده دنبال سود نگردیم بهتره جای دیگه سرماه گذاری کنیم صد شرف داره تا این خراب شده