#ثفارس تو هم دلسوزی ؟ یا اومدی نمک به زخم بزنی با تحلیل تکنیکال به این نتیجه رسیدی یا فاندامنتال؟
-
میلاد عزیزی
اهرم 400نفر فالور عزیز که امروز با ما فول انرژی خریدند از فردا تا تارگت 3000تومن فقط سود ها را بشمارمد هرروز نظاره گر صف خرید انرژی باشید 💚💚💚
-
شپنا رفع تحریم های 60 روزه نفت ،،،این خبرو بچسب نه ریزش قیمت
-
سید پرویز گبیر
عزیز من شما به سهم های خودت برس سلام غشهداب وبملت و خودرو و دی حالا نمی دونم اینا رو کجا خریدی و تو سودی یا ضرر ، اما رو همین سهم ها تمرکز کن البته کوبیدن ثعمرا حرکت قشنگیه ، چون وقتی من خودم میفروشم ، همین کار رو میکنم ، منتهی الان وقتش نیست ، الان وقت رشده ، و با حرف گربه سیاه بارون نمیاد هیچ موقع .
-
💠 سامان تحلیل 💠
بیشترین ارزش معاملات اپشن در تاریخ 1 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
غالبر یه زمانی غالبر از 800 بردن 9تومن همون گروه غنوشو نگه داشتن 6سال بین 600تا 1700 نوسان میداد با کاهش شناوری غنوش و افزایش شناوری غالبر انگار این سری تمرکز گروه مشترکشون رو غنوشه
-
وفردا دوست عزیز که گفتی از 60 تومن شده 180 بهتره بری قیمت بیمه های دیگه رو هم ببینی هیچ بیمه ای زیر 200تومن نیست
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#خگستر ✅خگستر اینده نزدیک رشد انفجاری الگوی کاپ یا فنجان همراه اهداف 📌@robbinstreders
-
dnd
#شپدیس فردا اخر وقت بازار پر عرضه خواهد بود.خاکسپاری هفته اینده را فراموش نکنید
-
Arn
#وبملت از نظر تحلیلی سهامی پی بیمه ای زیر 5 داره برای خرید مناسبه چه برسه به اینکه زیر 2 باشه
-
dnd
#اروند فردا اخر وقت بازار پر عرضه خواهد بود.خاکسپاری هفته اینده را فراموش نکنید