پیش بینی بورس فردا (2 تیر) 🟥 بورس روز جالبی را پشت سر گذاشت. علی رغم اینکه معاملات منفی شروع شد و اتفاقاً منفی تر هم شد و حتی ارزش صف های فروش به 20 همت رسید، اما تا پایان بازار بسیاری از صف های فروش جمع اوری شد. حتی شاهد نوسان های مثبت 6 درصدی نیز در بورس بودیم. این نشان می دهد خریدار بالقوه ای در بازار سهام وجود دارد که از فشار فروش چندان نمی ترسد و ترجیح می دهد سهام مدنظرش را بخرد، ولو اینکه ان سهام از منفی کامل به صف خرید رسیده باشد. 🟥 در سوی دیگر نیز چیزی که مشخص است، این است که قرار نیست در کوتاه مدت اتفاق بدی بیفتد، اما نمی توان انتظار داشت مذاکرات در همین هفته یا روزهای اتی به نتیجه ای مشخص برسد. در مجموع، باید در یک فضای انتظار توام با پیشامدهای مثبت سرمایه گذاری کرد. 🟥 برای بورس فردا پیش بینی می شود معاملات کماکان پرحجم باشد و ارزش معاملات، خصوصاً در سهام پرتراکنش، بالا باشد. طبیعتاً سهام پرپتانسیلی که امروز صف خرید ان ها عرضه نشد یا از صف فروش به صف خرید حرکت کردند، فردا بیشتر مورد توجه خواهند بود، اما به طور کلی در بورسِ یک ماه اتی باید در انتخاب سهام دقت کرد تا بازده مطلوب گرفت. 🟥 بازار طلا و ارز نیز کماکان در وضعیت رکودی قرار دارد؛ وضعیتی که کف ان فعلاً مشخص شده، اما حرکت رو به بالایش ملایم و با احتیاط خواهد بود.
-
احمد احمد
وتجارت منتظریم ببینیم توو گزارش تلفیقی چقد سود ساخته طلای سرخ فروشی نیست
-
یزدان ابراهیمی
#بنیرو //
-
جهان نصر
رمپنا سلام دوستان 📌 سیگنال پیش رو بازار نشان می دهد که پس از دوره ای از نوسانات و اصلاح، نشانه هایی از بازگشت تقاضا در برخی نمادهای ارزنده در حال شکل گیری است. در صورت تثبیت شرایط و عدم بروز اخبار منفی، می توان انتظار داشت که بازار به تدریج وارد فاز صعودی شود و فرصت های مناسبی برای ورود سرمایه گذاران فراهم گردد با ما و پرسود باشید
-
گلدا امروز حد ضرر شپارس و شپدیس خورد و موقعیت فروش هم داد ممنون میشم اگه خروج ندادین بعدا گله نداشته باشین… حفاری هنوز حد ضرر خورده نشده
-
سهام دار ر خیلی صابر
#شاخص_بورس از کسانی که امروز شسپا را فروختن تشکر ویژه دارم امروز سه سهم ضعیف را با شسپا عوض کردم اگر فردا بشه بازم شسپا میخرم ممنونم
-
محسن جلالی
چنوپا بقیه نمادها یه حالی به سهامداران دادن فکر نمیکردم این سهم اینقدر خار بشه
-
یزدان ابراهیمی
#حبندر //
-
Milad Mohamadi
خگستر نترس مزد صبرتو خیلی زود میده این سهم🔥🔥🔥
-
Eco finance|موسوی|
(cfield0) ="مارابوزو صعودی=" +(l18); return true; } else if ((pf)==(pmax)&&(pmax)==(tmax)&&(pl)==(pmin)&&(pmin)==(tmin)&& [ih][1].PDrCotVal<= Math.min ( [ih][2].PDrCotVal ,[ih][3].PDrCotVal ,[ih][4].PDrCotVal )) { 🔥#فیلتر_خرید_سنگین🔥 🔥#فیلتر_کندل_مارابوزو🔥 شبندر غپینو ونوین فسبزوار تاپیکو شسپا فایرا پ.ن: از منفی شروع کردند و مثبت یا نزدیک صف خرید رسیدند .تابلو ان ها چهارشنبه هرچه گذشت بهتر شد و در نمودار کندل قوی و خوبی ثبت شده… ╭━━═━⊰✦✦⊱━═━╮ 1405/4/1تحلیل بنیادی|موسوی| ╰━━═━⊰❖⊱━═━━╯ هر چه از کف فاصله کمتری گرفته باشند کم ریسک تر هستند #واچ_لیست_سه-شنبه #واچ_لیست_هفتگی ✅زیر نظر بگذارید و حتما تابلو و نمودار چک کنید
-
گلدا جناب ارس با توجه به رفع تحریم جهت صادرات محصولات پتروشیمی نماد شفارس ارزنده نمیشود با عرض. پوزش