پالایش چرا ناو قیمت سهام پالایش کمتر از سهام مادر است احتمالا سازوکار صندوق به نفع اعضا تعریف نشده است والله معنا ندارد سهام مادر 250 درصد رشد کنند اما سهم پالایش 130 درصد
-
احمد احمد
وتجارت منتظریم ببینیم توو گزارش تلفیقی چقد سود ساخته طلای سرخ فروشی نیست
-
یزدان ابراهیمی
#بنیرو //
-
جهان نصر
رمپنا سلام دوستان 📌 سیگنال پیش رو بازار نشان می دهد که پس از دوره ای از نوسانات و اصلاح، نشانه هایی از بازگشت تقاضا در برخی نمادهای ارزنده در حال شکل گیری است. در صورت تثبیت شرایط و عدم بروز اخبار منفی، می توان انتظار داشت که بازار به تدریج وارد فاز صعودی شود و فرصت های مناسبی برای ورود سرمایه گذاران فراهم گردد با ما و پرسود باشید
-
گلدا امروز حد ضرر شپارس و شپدیس خورد و موقعیت فروش هم داد ممنون میشم اگه خروج ندادین بعدا گله نداشته باشین… حفاری هنوز حد ضرر خورده نشده
-
سهام دار ر خیلی صابر
#شاخص_بورس از کسانی که امروز شسپا را فروختن تشکر ویژه دارم امروز سه سهم ضعیف را با شسپا عوض کردم اگر فردا بشه بازم شسپا میخرم ممنونم
-
محسن جلالی
چنوپا بقیه نمادها یه حالی به سهامداران دادن فکر نمیکردم این سهم اینقدر خار بشه
-
یزدان ابراهیمی
#حبندر //
-
Milad Mohamadi
خگستر نترس مزد صبرتو خیلی زود میده این سهم🔥🔥🔥
-
Eco finance|موسوی|
(cfield0) ="مارابوزو صعودی=" +(l18); return true; } else if ((pf)==(pmax)&&(pmax)==(tmax)&&(pl)==(pmin)&&(pmin)==(tmin)&& [ih][1].PDrCotVal<= Math.min ( [ih][2].PDrCotVal ,[ih][3].PDrCotVal ,[ih][4].PDrCotVal )) { 🔥#فیلتر_خرید_سنگین🔥 🔥#فیلتر_کندل_مارابوزو🔥 شبندر غپینو ونوین فسبزوار تاپیکو شسپا فایرا پ.ن: از منفی شروع کردند و مثبت یا نزدیک صف خرید رسیدند .تابلو ان ها چهارشنبه هرچه گذشت بهتر شد و در نمودار کندل قوی و خوبی ثبت شده… ╭━━═━⊰✦✦⊱━═━╮ 1405/4/1تحلیل بنیادی|موسوی| ╰━━═━⊰❖⊱━═━━╯ هر چه از کف فاصله کمتری گرفته باشند کم ریسک تر هستند #واچ_لیست_سه-شنبه #واچ_لیست_هفتگی ✅زیر نظر بگذارید و حتما تابلو و نمودار چک کنید
-
گلدا جناب ارس با توجه به رفع تحریم جهت صادرات محصولات پتروشیمی نماد شفارس ارزنده نمیشود با عرض. پوزش