جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| aliyavar
۱۹:۵۷:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

اهرم فردا بازار متعادل رو به بالا..//.میتونه فرصت خوبی برای سوار شدن باشه ولی نه هر نمادی.چهارتا از اهرمی ها بینن10 تا 15 درصد فملی در پتفوی دارن.یکم نوسانی هستند.اسم نمیبرم ولی هر کدوم از اهرمی ها چک کنید فملی کمتری دارن،مناسب تر از بقیه هستند. ن ش

لیست اخبار