اروند سه تا منفی دیگه فعلا مهمون می کنه . من که امروز فروختم با نوسانگیری از نارنج .7 درصد از ضرر 12 درصدی جبران کردم . در ادامه توان و توریل گرفتم . اونا فردا مثبت بشن .ضررم جبران میشه .
-
روهان
خزامیا با فروش شش هزار تا زامیاد میشه کل شرکت رو خرید یعنی با تولید و فروش یک روز شرکت زامیاد جالب نیست
-
موج استاد ایروانی نارنج اهرم چطوره؟
-
فرجام 538
#شپدیس :… و اما شپدیس : این سهم گزارش 9 ماهه و 12 ماهه یِ سال 1404 را هنوز روی کدال نفرستاده… در 6 ماهه یِ اول سال 1404 به میزان 190% بیشتر از مدت مشابه در سال 1403 سود سازی کرده است . در 8 ماه اول سال مالی که در ان قرار دارد ، به میزان 39 درصد بیشتر از مدت مشابه سال مالی قبل فروش داشته است . انچه که خیلی زود اعتبار این سهم تاپ بازار را احیا میکند ، گزارش فروش خرداد ماه سال 1405 است که قاعدتاً در چند روز اینده اعلام میشود… وضعیت تکنیکالی قیمت سهم : قیمت سهم فعلاً در کانال نزولی میان مدتی در حال نوسان است ( روند دراز مدت قیمت سهم صعودی است )… فردا قیمت سهم به سطح حمایت استاتیک شماره 4 میرسد که البته سطح حمایت 38.2 % فیبو هم هست . اگر گزارش فروش خرداد ماه سهم خوب باشد ، قیمت سهم از همین حمایت برمیگردد… تحولات تابلو سهم نشان دهنده یِ این است که عده ای سخت مشغول خرید سهم در حجم های نجومی هستند… فراموش نکنید که شپدیس جزو تکخالهای بازار بورس است .
-
یزدان ابراهیمی
#وفتخار //
-
غالبر ارزش خرید نداره خدانگهدار
-
سامان صادقی
شپدیس بله خرید این چند روز حقوقی یه نوع سیگنال خرید شپدیس
-
کانال هواداران استقلال
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. 💎 تخفیف ویژه معاملات و خدمات اعتباری اختصاصی در کارگزاری فیروزه اسیا: https://in.firouzeh.com/kargozari https://in.firouzeh.com/kargozari 🔙👨💻واحد پذیرش و پشتیبانی کارگزاری فیروزه اسیا: 🔜 +982152461000 💎@firouzeh https://t.me/firouzeh/13146
-
مهدی مرادی
غالبر پله سوم گروه مافردا خرید می شود خدار راشاکریم…به خاطر لطفش
-
گلدا موافقم امروز سهام ورود پول هیجانی قلمداد میکنم دلیل= تابلو خوانی امروز کاملا خرید هیجانی تایید میکرد قرار نیست با هر هیجانی وارد سهام بشیم البته نظرم این نیست وارد فاز اصلاح قیمتی میشویم ولی تایید ادامه روند صعودی هم نیست . امروز مشخص بود… جمع بندی = با برنامه سهام اونایی که اشباع خرید نیستند و چارت خوب و بنیاد مناسب دارند مثل توریل و وتوکا و فمراد…
-
شپلی ممنون از دوستانی که نگران سود ما هستند و اخطار اصلاح میدهند