خزامیا علت رشد نکردن سهم ومتوجه شدین پی بری سهم ازچهار شده 29مراقب باشید
-
مهدی مرادی
غالبر کوهنوردها…پایین کوه نوک قله را می بییند..وبرای رسیدن به نوک قله بااین همه سختی تلاش.می کنندتا به نوک قله برسند.هیچ کس هم ناراحت نیست..صبوره.وتلاش می کنه. اگه مثل کوهنورد.ها نیستید..وارداین بازار ها نشید مرادی
-
پذیره نویسیها
فیروزه برای مسگون چه تبلیغ سنگینی می کنه… احتمالا با این شرایط فردا در حالت عادی پذیره نویسی سهمی گیر کسی نیاد😄 ⚜@pazerahnavesi
-
روهان
خزامیا فرش قرمز پهن شده واستون هیچ جای دنیا دارایی رو با تخفیف 99/99 درصدی مثل زامیاد پیدا نمیکنید
-
یزدان ابراهیمی
#غدانه //
-
شپدیس صیدی رییس بورس: شرکت نفت مشابه الگوی «ارامکو» سهام خود را در بازار عرضه کند
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#خودرو مقاومت : 67 حمایت : 50 - 54
-
یزدان ابراهیمی
#شفن //
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
ثغرب صف خرید در قیمت 681 تومان معرفی سیگنال خرید از قیمت 350 تومان 😊 با صف خرید فردا بازدهی تا اینجا 100 درصد👌😊
-
مهدی
فن افزار . شسپا فردا صف خرید
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#سغدیر هفتگی و روزانه و شکست سقف تاریخی 1660 ت و مقاومت داینامیک و پولبک افزایش تقاضا داشته امروز 👌