نطرین تکنو و نطرین جابجایی با نبابک خبری در راه است
-
وامید گزارش سالیانه وامید اومده به حق تقدم سود مجمع تعلق نمیگیره . طبق سالهای گذشته 75 درصد سود ساخته شده رو تقسیم میکنه که تقریبا میشه 220 البته بستگی به مجمع داره الان قیمت سهم 600 منهای سود تقسیمی کنیم و با توجه به خواب پول تا موقع ثبت افزایش سرمایه گزینه مناسبی نمیتونه باشه . خود سهم جذابتر از حق تقدمش هست یک سود مجمع میگیری دوباره دیماه سال مالیشه و میتونی یه سود مجمع دیگه هم داشته باشی . باز هم خودت بررسی کن و تصمیم بگیر
-
فولاد صنعت امین
وغدیر شاید بزرگترین اتفاق چند سال اخیر برای بورس افتاده و اون لغو تحریم پتروشیمیهاست این میتونه شاخص رو حداقل 2 ملیون واحد بالا ببره
-
دانیال فرخ زا
فملی دوستانی که خصوصا امروز!! نه دوروز قبل ، عجله داشتند و جایی که سهم داشت از صف فروش خارج و به منفی 2 هم رسید و می تونست به سمت مثبت همین امروز صعود کنه ، با فروش بی جهت باعث برگشت صف فروش شدن، حالا منتظر باشن فردا رو ببینند…امروز اعلام شده که شرکت تمامی تعهدات ارزی ناشی از صادراتش رو نسبت به بانک مرکزی ایفا کرده و رفع تعهد شده
-
وبصادر وبصادر در این چند ساله سهامدارشو شرمنده کرده
-
امیری
#کاما کسی از تاریخ مجمع اطلاعی داره ؟
-
علی علی
#سهامیاب با توجه به مشاهده کندی در سایت خوب سهامیاب که نقطه نظر فعالان بازار سرمایه و همچنین سهامداران را به اشتراک میگذارد، اماده کمک برای ارتقای سرورها و زیر ساخت فنی سهامیاب هستیم روشهای کمک میتواند ارایه خدمات و خرید ان خدمات در حوزه بازار سرمایه توسط کاربران سایت باشد #شاخص_بورس #وبملت
-
دلگشا
#ومهان در گزارش ماهانه خرداد 7667 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت و 5,991,551 میلیون ریال سود مجمع محقق کرد
-
خصدرا اولندش گزارش تعریفی نداره. یک فصل: 500 میلیارد در حالی که جمع سال گذشته 2700 میلیارد! هر چند کسی به بازار پایه و پیمانکاری به گزارش نگاه نمیکنه!
-
خصدرا روز بازگشایی ، مجددا امکان فروش برای شما دوستان مهیا میشود 🌹
-
مهدی پیروزفر
وبملت بانکهای خصوصی که نصف وبملت سودسازی نداشتن ،فقط دراین یکماهه بالای صد درصد رشد کردند،درحالیکه وبملت سی چهل درصد رشد داشت،درسته تعدادسهم زیاده ولی نقدشوندگی خوبی داره ،جو کلی بازار درنیم ساعت اخر حاکی ازبازگشت به مدارصعودی است