جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
. | akbar-96
۱۷:۳۵:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

بعضی سهما اینده درخشانی دارن اما ادم روش نمیشه اسمشا اینجا نوشته کنه و همه دیسلایکش میکنن پتروشیمی پالایشی وبملت درسته دایی اینا خوبن اما خوبای گمنامیم داریم که اینجا خیلی مطرح نمیشن و خیلی ارزون هستن درسته دایی هر ارزونیم خوب نیس ولی یه سهمایی هم هستن که سرکوب شدن و اماده پروازن

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار