این سهام ها رو حتماً زیر نظر داشته باشین باز اگه ببینیم سهم دیگه ای خوب باشه معرفی میکنیم جایی هم که قراره ورود کنین رو میگیم بهتون #فملی #وبملت #شپنا #فزر #عیار @EcoLine
-
خکاوه نمادهای خکاوه و نبابک خبرهای بسیار مهمی دارن بشتابید
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا 18 عیار محدوده 15 تا 16 ناحیه ارزنده (مناسب برای خرید) هست. فکر میکنم مدتی اینجا خواهیم ماند و دیگر تارگت های نزدیک 30 میلیون تومان تا انتهای سال مطرح نیست! #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
خروج پول رو نمی بینید؟! همین وبملت رو ببینین چقدر خروج پول حقیقی داشته امروز
-
غگلپا سود چرا واریز نمیشه
-
کارگزاری ملل پویا
🟡 بازدهی صندوق های طلا از ابتدای جنگ تا امروز عیار: 13%- زر: 14%- طلا: 15%- نفیس: 15%- ناب: 16%- جام طلا: 19%- رز ترنج: 20%- طلای 18 عیار: 21%- دلار: 3%- @melal_securities
-
امیر محمدی
سمگا تا بالای 320 تثبیت نداده سمگا جای خرید جدید نیست
-
عیار فقط فقط فردا وبملت بخرید راه داد هفته بعد قفل خرید خواهد شد
-
همیشه در سود
بهترین صنعت در ایران فقط صنعت سیمان است بهترین سهم هم سکرد است وقت خودتان را در سایر سهم ها تلف نکنید بالای 70 درصد سهم فاقد ارزش خرید است
-
وفتخار دوستان عزیز همونطور که قبلا هم عرض کردم این سهم تا حوالی 150 میره پس با ریختن صف خرید ، پیادتون نکنن از ما گقتن…
-
گلدا صندوق طلا نظرم دادم بنده علیرضا… باز ببینین دوستان نظرشون چیست