جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
تیم تحلیلی ره آورد پارس | boursetahlilapp
۱۵:۱۰:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#اهرم فراموش کردم تحلیل رو بزارم ببخشید🌹🖐 2 تا حمایت مهم واسش در نظر گرفتم یکی همین حوالی 4400 و یکی هم 3500 و حدضرر 3400 پله اولو که خودم امروز از صف فروش زدم اگر پله دوم رو هم داد که خرید رو فول میکنم فردا که بازار از بالا باز میشه اگر دیدم نسبت ها دارن پلکانی افت میکنن که خب طبق برنامه تا پله دوم دیگه خریدی انجام نمیدیم اگر دیدم خشک و محکم موند تصمیم میگیرم که سرخطی روی خودش یا یه سهم دیگه بقیه نقدینگی رو بندازیم ولی چون در برایند توی روند صعودی بزرگ هستیم و این اصلاح رو یک اصلاح کوچیک میان روندی توی دل رشد بزرگ میدونم قطعا با وسواس زیاد و احتیاط باید منفی هارو بزنیم چون روند صعودی اصلی شروع شده و ریسک رکب زیاده مخصوصا نرخ بهره که دقیقا روی حمایت شکننده هست نرخ بهره یه پایین بزنه به زیر حمایت عملا هممون فرداش نقد پیاده شدیم از سهام و حتی اگر پله های خریدمون چه روی اهرم چه روی هر سهم دیگه فول تکمیل نشه تا اون منفی های عمیق که توی نظرم هست، باید امادگی این وجود داشته باشه که میانگین بالا بگیریم واسه همین 4 شنبه گفتم اونایی که به دید سرمایه گذاری خریدن نگهداری سهام مشکلی نداره

فالورها 1523
تاثیر (Imp) 287.0
بازدید 287
تعامل (Eng) 7.0
لیست اخبار