جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jafarkhani0098
۱۵:۵۲:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خاهن این سهم تا 6 ماه دیگه هم باز نخواهد شد .هیت مدیره فرار کرده و برای مدارک و امضا نیستن .و امکان برگزاری مجمع هم وجود نداره .سازمان بورس پخمه است .فقط برای سهامداران زبون دارن .فقط سازمان تاسیس شده که پول مردم به جیب بزنن .

لیست اخبار