جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
الناز م | elsan64
۱۵:۱۹:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

عیار بعضی صندوق ها رو که داشته باشی، میفهمی هدف، فقط نوسان گیری از پول مردم هست. یه موردش صندوق سیمین. امروز بدون هیچ منطق با حدود منفی 2/5 باز شد و تا بالای مثبت 1 رفت. سود اونی که خرید و فروخت، از سود امروز شپنا بیشتر شد.

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار