جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روژا 1400 | mehrdadhajhasani
۱۵:۲۸:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خبنیان من فکر میکنم منفی های اینچنینی و بازی در اوردن سهم یعنی به زودی حرکتی فوق تصور رو به بالا از سهم خواهیم داشت. این سهم در کف هست. در بدترین حالا 20 درصد بریزد که بعید میدانم اما اگر رشد کنه تا 300 راحت میره. پس از نظر ریسک به ریوارد کاملا ماندن در سهم منطقی تر هست

لیست اخبار