جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Lalborzx | alborzx
۱۵:۱۷:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#فملی دوستان عزیز فملی سهم خوبیه ولی اگه دلار بریزه چون این سهم دلاری محسوب میشه اصلاح داریم ولی نگرانی نداره فوقش تا 1500 میاد پایین ولی دوباره می ره بالا

لیست اخبار