جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مسلم رضوی | razavi8771
۱۵:۱۶:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شپنا وقتی خود شرکت پیش بینی سود 360 تومنی برای سال 405 داره که امکان افزایش این مبلغ هم بسیار زیاد هست ( چون معمولا پیش بینی هاش بدبینانه هست) چرا باید فروخت . اتفاقا دید یکساله باید الان خرید. حداقل بهت 100 درصد سود میرسونه. کلا"بازار بورس و سهم خوب مثل شپنا مفت ترین بازار فعلی است. خانه و ماشین و دلار توی اوج خودشونن و امکان ریزش و سهم خوب تازه شروع کرده.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار