جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| 01ksw052qbh0ep
۱۵:۰۸:۲۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

عیار صد بار گفتم عیار رو بفروشید تو قله هم گفتم تو کف هم گفتم وساپا و انرژی بخرید فردا باید بشینید مثبت این دو سهم رو با منفی عیار رو ببینید اگه خریده بودین الان ضرری هم تو طلا کرده بودین جبران شده بود و داشتین از مسیر سوددهی لذت میبردین نه اینکه استرس بکشین درهر صورت بفروشین سهم تو کف بخرید حالا هرچی میخواید بخرید عیار فردا منفی سه خواهد خورد از قله گفتم بفروشید گفته اخر من درخصوص طلا بود امیدوارم ضرر نکنید برادرانه بهتون گفتم وگرنه با خرید یا فروش شما چیزی عاید من نمیشه روند رو منو امثال شما تعیین نمیکنیم این حقوقی و بازیگردانه که تعیین میکنه اگر قرار بر خالی کردن و ریزش طلا باشه میریزه با گفته کسی تو اینجا اتفاق نمی افته تمام

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار