🔷 تحلیل تکنیکال #وبملت [بانک ملت] در تایم فریم روزانه 🔹 نمودار قیمتی نماد وبملت رو در تایم فریم روزانه و مقیاس لگاریتمی مشاهده می کنید. 🔹 از ابان ماه 1401 تا کنون، به نظر میرسه قیمت این نماد در یک کانال صعودی حرکت کرده و حرکت صعودی اخیر هم از حوالی میدلاین کانال اغاز شده و به سقف کانال رسیده. 🔹 همچنین، افزایش عرضه در این نماد هم، از حوالی سقف کانال شروع شده و حال، باید دید در ادامه مجدداً برای شکست کانال به سمت بالا و هموار کردن ادامه مسیر صعود، تلاش خواهد کرد، یا اینکه برای کوتاه مدت وارد روند اصلاحی خواهد شد. ⚠️ سلب مسیولیت: مطلب فوق جنبه بررسی و تحلیلی دارد و انجام هرگونه معامله بر عهده شما عزیزان است. 🔹 1 تیرماه 1405 📱 @danayanbroker
-
سینرژی این صندوق هم شد مثل صندوق نهال و سافرون همه رو فرا ی داد
-
توریل این فروشهای حقوقی کد به کد هست . سهم تازه بازگشایی شده 🧿✅
-
بورس۲۴ | Bourse24
مزایده فروش خودروهای «واتی» بدون مشتری ماند به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه سرمایه گذاری اتیه دماوند که سهام ان با نماد «واتی» در بازار سرمایه معامله می شود، نتیجه برگزاری مزایده عمومی فروش تعدادی از خودروهای متعلق به شرکت را اعلام کرد. https://www.bourse24.ir/news/358291
-
🅾🅽🅴 🅱🅾🆄🆁🆂
#فیلتر 📆 دوشنبه 01/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #شپلی #بورس #خمهر #وخاور #غدیس #تاپکیش #نطرین #کسرا #دکیمی #غگرجی #غبهار #کاسپین #اسیا #حریل #ثنام #انرژی #ثنظام #خودکفا #خکار #کیمیاتک #فایرا #ثغرب #سیتا #ثاخت #ساینا #غپونه #قشرین #کنور #ولکار #گکوثر #بگیلان #شستا #دامین #فنوال #هرمز #مدیریت #دشیمی #بترانس #کزغال #وکبهمن #وکادو #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #فصبا #فافزا #بگیلان #مدیریت #وتوشه #مهر #فبستم #فیلتر سنگینترین کد به کدها 👇👇👇 #غشوکو #فزرین #دارو #فتوسا #دزهراوی #شفن #تفارس #ناما #دجابر #زفجر #توسن #دقاضی #رمپنا #وایرا #حیات #فمراد #شغدیر #درازک #شساخت #تادیکو #غشهداب #ونفت #خودکفا #حکشتی #ددانا #نخریس #بکهنوج #ثعمرا #وتوشه #سنوین #کقزوی #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #لازما #رتاپ #گنگین #کیمیاتک #وپست #تاپیکو #کخاک #لوتوس #شاملا #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #غشوکو #هجرت #کیمیا #فزرین #سخواف #نوین #شراز #بنیرو #فتوسا #حبندر #ولملت #شفن #فنر #ناما #وپسا #زفجر #وشمال #زهلال #رمپنا #فمراد #غبهار #شغدیر #ولنوین #انرژی #درازک #ختور #شساخت #ونفت #پاریز #ثتران #کمینا #چفیبر #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #زهلال #ذرت #وفیرزه #تادیکو #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #فتوسا #تاپکیش #ناما #ونفت #پاریز #جم_پیلن #شپلی ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈ @Algoritm_bors
-
امیر 1365
عیار من امروز با ضرر 30 تومنی صندوق فیروزه رو فروختم اشتباه کردم
-
آینده نگرAyandehnegar5
مجوز افزایش سرمایه 328% #غدیس از محل سود انباشته صادر شد مجوز افزایش سرمایه 60% #لخزر از محل سود انباشته صادر شد مجوز افزایش سرمایه 498% #قشهد از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته صادر شد
-
آینده نگرAyandehnegar5
#مجمع #ددام 📌به گزارش اوای اگاه؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس با حضور بیش از 80درصدی سهامداران برگزار شد. مهم ترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است: ✅ برنامه های شرکت در سال 1405 عبارت است از: • برنامه ریزی برای رفع مشکل نقدینگی با بهره گیری از روش های نوین تامین مالی نظیر بازار سرمایه و اخذ وام های با بهره کم نظیر تسهیلات صندوق توسعه ملی • کاهش تخفیفات فروش • بهینه سازی فرایند تولید از طریق ارتقا GMP • تمرکز بر تولید داروهای با حاشیه سود مناسب به منظور تداوم سوداوری شرکت • اخذ پروانه محصولات جدید که واحد تحقیق و توسعه در سنوات گذشته فرمولاسیون و پایداری ان ها را به انجام رسانده است ✅ خرید اعتباری مواد اولیه جهت تداوم تولید از شرکت های داخلی با توجه به شرایط بحرانی در دو جنگ اخیر و تحریم ها از جمله اقدامات شرکت بوده است. ✅ همچنین گفته شد با توجه به عدم تخصیص ارز توسط سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی در سال گذشته، شرکت با اتکا به توان تولید داخل گروه و سایر شرکت های تامین کننده داخلی اهداف تولیدی خود را محقق نمود. ✅ در خصوص نرخ ارز دریافتی شرکت نیز گفته شد که از اواخر سال قبل، تمامی ارز دریافتی شرکت با نرخ ازاد محاسبه می شود. ✅ در پایان، تقسیم سود معادل 78درصدی و به ازای هر سهم 745 ریال به تصویب رسید.
-
فردانامه _حسن کاظمزاده
#تحلیل_بازار منفی اما امیدوارکننده 🟨 از شروع معاملات حال و هوای بورس منفی بود و هر چه جلوتر رفتیم فشار فروش افزایش پیدا کرد و ارزش صف های فروش به 20 همت رسید. اما در ادامه خریداران خودنمایی کردند و تا انتهای بازار تقریبا ارزش صف های فروش و خرید باهم برابر شد اما در نهایت بازهم درصد نمادهای منفی از نمادهای مثبت بیشتر بود و 62 درصد از نمادها در محدوده ی منفی به کار خودشان پایان دادند. روند معاملات و خروج پول حقیقی نشان می دهد خریداران احتمالا بازارگردان ها و حقوقی های حمایتی بوده اند که بخش عمده ای از صف های فروش را برداشتند، اما روند معاملات امروز این امیدواری را ایجاد کرد که ممکن است بازار در کلیت یا برخی نماد اصلاح کند، اما در مجموع روند ریزشی وحشتناکی که برخی انتظار می کشند، شاید به این راحتی اتفاق نیفتد. بلای فروش هیجانی 🟨 امروز نمادهای زیادی صف خرید بودند و کمتر از 10 درصد صف خرید ان ها عرضه شد که نشان می دهد علی رغم جو منفی، کسانی که سهام پرپتانسیل بنیادی دارند، به این راحتی حاضر به فروش نمی شوند. اما در کنار ان نزدیک به 80 سهم از صف فروش به صف خرید نوسان کرده اند. برخی از این سهم ها مانند شبندر، تاپیکو، ونوین و شبریز مشهور هستند و برخی دیگر کمتر شناخته شده اما این نشان می دهد سهامداری که تحت تاثیر هیجان منفی و جوسازی ها اقدام به فروش هر نوع سهمی می کند، فارغ از اینکه این سهم پتانسیل رشد در کوتاه مدت یا میان مدت دارد یا نه، معمولا ضرر می کند، در برخی از روزها، همان روز 6 درصد ضرر می کند. نتیجه ی مذاکرات؟ 🟨 همانگونه که در پیش بینی بازار امروز نوشته بودم، قرار نیست این مذاکرات الان به نتیجه برسد یا شکست بخورد. قرار است پیشرفت های خوبی در این مذاکرات اعلام شود و فعلا ادامه پیدا کند. بعد از یک جنگ و دورانی تنش الود، حالا دو طرف به دنبال این هستند مدتی حرف بزنند. در تاریخ همیشه همین گونه بوده، نزاع های طولانی و ریشه دار، همانگونه که طی سالیان دراز بدتر و بدتر شده اند، طی سالیان طولانی حل می شوند نه یک شبه. البته همیشه باید حواسمان باشد، اصلا ممکن است حل نشوند و رها شوند یا به اصطلاح این روزها استحاله شوند. ایا سیاست های انقباضی باز می گردد؟ 🟨 با گمانه زنی های دولتی (بانک مرکزی و وزارت اقتصاد) و همچنین رسانه ای در مورد تغییر نرخ سود اسمی بانکی، بسیاری از تاثیر این کا...
-
خصدرا عمو! پیام قبلی را حذف کن.
-
لیدر تریدر (بورس)
▫️گزارش عملکرد روزانه بازار بیشترین نسبت ارزش معاملات به ارزش بازار: #تکنو بیشترین ارزش معاملات بازار: #وبملت بیشترین صف خرید پایان بازار(براساس ارزش): #رمپنا @Bourse_Leadertrader