جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| shadow63
۱۴:۵۱:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

جم پیلن دقایق اخر بازار ورود کردم و تونستم منفی 3 خرید کنم فکر کنم جای خوبی خرید کردم چونکه بعد از مجمع و کسر سود 3300تومنی و نیز 25 درصد هم اصلاح دیگه جای درنگ کردن نبود البته نقد نبودن فباهنر رو سیو سود کردم و اینجا ورود کردم قبلا هم این سهم رو داشتم و در گذشته سود خوبی بهم داد ولی هرگز تمایل به مجمع رفتن باهاش نداشتم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار