جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روح اله افشار | rouhollahafshar
۱۴:۲۸:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

فزر بچه ها من با کارگزار اصلی پذیره نویسی صندوق مس مسگون مفصل صحبت کردم اینکه از طریق اپ اون کارگزاراصلی اقدام به پیش خرید مسگون کنیم بهتره یا از طریق اپ کارگزاری خودمون سفارش بزاریم؟ گفتن چیزی به اسم پیش خرید و پیش ثبت نام وجود نداره و ما سفارشات شما رو میگیریم میدیم اپراتور تا تو سیستم سازمان بورس ثبت کنه و هیچچچ تضمینی وجود نداره که بهتون سهم برسه یا نه ، چون تقاضا برای این صندوق به شدت بالاست و بهتره خودتون از طریق اپ کارگزاریتون اقدام کنین و پولتون رو پیش ما قفل نکنین یه تومن جور کردم برای پذیره نویسی فردای صندوق مسگون رسید بهم ، خیر و برکت نرسید ، انشالا میام از منفی های فزر و فملی ، خورد خورد اضافه می کنم انشالا هر چی خیر و صلاحه پیش روی هممون باشه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار