اهرم والا من نارنج اهرم و دانیک رو توی صف فروش گرفتم هر دو رو توی صف خرید فروختم خیلی چسبید
-
️️ کارگزاری پیشرو
#مانیتورینگ_بازار 📆 1 تیر 1405 🔹 بازار امروز در شرایطی متعادل اما متمایل به احتیاط دنبال شد. با وجود گردش بالای نقدینگی، تداوم خروج پول حقیقی از سهام نشان می دهد بخشی از معامله گران همچنان در حال مدیریت ریسک و تثبیت سود هستند؛ در حالی که #وبملت، #فملی و #شپنا در صدر ارزش معاملات نقش اصلی در تحرک بازار داشتند. 🔹 در جریان پول هوشمند، همچنان تمرکز بر نمادهای بزرگ و بنیادی قابل مشاهده است. ورود نقدینگی به #فارس، #رمپنا و #حکشتی بیانگر نگاه انتخابی تر بازار به سهم های دلاری و شاخص ساز است، در مقابل کلیت بازار با غلبه فشار عرضه همراه بوده است. 🔹 در سطح گروهی نیز نشانه های جابه جایی نقدینگی دیده می شود. صنایع شیمیایی، پالایشی و بانکی همچنان محور اصلی معاملات هستند، اما افزایش فشار فروش و رشد نسبی عرضه ها نسبت به تقاضا، از احتیاط بیشتر معامله گران در شرایط فعلی حکایت دارد. ➖➖➖➖➖ 📰 کانال پیشرو: @pishrobroker 💬 پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm
-
نیسان
#ثشاهد شاخص روی 3میلیون بود این سهم زیر 1هزار بود الان شاخص 5میلیون شده بازم زیر 1 هزار هستش قشنگ مشخصه دزدی تو روز روشن
-
بورس نو
#سفاسی خیلی عالی تو صف خرید غگفزوختیم و مجددا با 6 درصد اختلاف تو صف فروش جایگزین کردیم و سهم مجددا به صف خرید رسید سهم امروز حجم مشکوکی خورد و خیلی هارو پیاده کرد فردا صف خرید ببندد بالای محدوده 3000 تثبیت خواهد کرد و می تواند جهت شکست سقف سالیانه محدوده 3555 خیز بردارد https://t.me/Fshaer1369
-
نیسان
#ثشاهد نمیذارن سهم رشد کنه میخوای اونایی که قیمت بالا خریدن بعد از چند سال که پولشون پودر شده و از تورم جا موندن دوست دارن سهام دارها با ضرر خارج بشن خدا ازشون نگذره
-
کانیجیا
#اروند شک ندارم چون من تونستم امروز بفروشم، قطعا فردا صف خرید میشه
-
تکسهم های طلایی
ثبهساز را با سود 80 الی 100 تومانی دارند منفی 150 تومان می فروشن یک فقره ملک ونک برگشت خورده به شرکت با ارزش چند همت همان ملک ونک را بفروشد اندازه مارکتش سود خواهد ساخت حالا سود امسالش به کنار صورت های مالی 6 ماهه نشان خواهد داد بازار چه اشتباهی می کند…
-
روزنامه اطلس اقتصاد
❇ دعوت تامین سرمایه خلیج فارس به مجمع؛ جزییات و ادرس جلسه اعلام شد 🔹 شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با انتشار اگهی رسمی در سامانه کدال، از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود خبر داد. این نشست راس ساعت 10:00 صبح روز چهارشنبه 10 تیرماه 1405 جهت بررسی عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 تشکیل می شود. بر اساس این فرخوان، ارکان مدیریتی علاوه بر امکان حضور… 🔗 ادامه ی مطلب… 🌐 @atlaseqtesad https://atlaseqtesad.ir/108311/pgbank-annual-general-meeting-1405.html
-
تکسهم های طلایی
#وامید گزارش تلفیقی اومد و سودش هر سهم شد 361 تومن با سرمایه قدیم با سرمایه جدید هم سودش از 66 شد 93
-
وبملت وبملت از فردا بر میگرده
-
امیر لرستانی
غالبر تکلیف چیه فقط صبر اینجا جای فروش نیست واقعا حد ضرر 3000 وقتی حمایت بعدی 2800 باشه کاملا بی معنیه هرچند صفم هست