فزر عرض کردم فردا بازار ورود نمیده . که امروز شاهد چشمه ای کوچک از ان بودیم فردا بهترین تایم خرید ریالی ها و فروش دلاری ها ما امروز فزر رو تا حدی که شد فروختیم 1000 برگ مانده غزر اضافه کردیم و اضافه خواهیم کرد
-
رویال بورس
📌پایان بازار امروز با ریزش 53 هزارواحدی ارزش معاملات امروز 46 همت ثبت شد . بیشترین تاثیر مثبت در شاخص؛ #فارس #شپنا 🗓1405/04/01 @Royalbourse_ir
-
مهدی میرزایی (انستیتو امواج الیوت)
#ذوب / تایم فریم روزانه / اپدیت در اخرین بروزرسانی تحلیل این نماد، همین اخیراً، اشاره شد که به نظر میرسه وارد موج 2 از 3 یا C ساختار صعودی شده؛ و همین موج 2 هم خودش متشکل از ریزموج هایی هست که به نظر ریزموج 1 و 2 تکمیل شده و در حال حاضر در ریزموج 3 به سر میبره. اما در بروزرسانی، اینطور به نظر میرسه که ریزموج 1 تکمیل شده، و هنوز درون ریزموج 2 به سر میبره که به شکل یک الگوی رانینگ در حال نمایان شدن هست. در این صورت، ریزموج 3 هنوز شروع نشده و عرضه های احتمالی رو میشه به دید بهره وری از ریزموج 3، در این نماد، بررسی کرد. @mahdy_mirzaiie
-
قدیر رجب
ومعادن درود با توجه به تمدید مهلت استفاده از حق تقدم بنظرم اگه قیمت ریزشی نباشه احتمال درجا زدن قیمت خیلی زیاده موفق باشیم یا حق
-
.Behnam Khodaverdi
والا اخبار وبملت و پارس از پالایش بهتر بود فعلا که اوار می بینیم ، تکنیکال یه چیز دیگه میگه اشباع اشباع ، باید یک مهلت تنفس بدید بهشون
-
سیسکو ببینم چی میکنم . ممنون از راهنمایی تون
-
بتا سهم
#سیسکو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-04A-127 مورخ 1404/08/18 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1404/09/08 افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 85,000,000 میلیون ریال به مبلغ 125,000,000 میلیون ریال ( از محل مطالبات و اورده نقدی مبلغ 40000000 میلیون ریال ، میلیون ریال و از اورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ 1405/03/31 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
-
سصوفی کاش سود واریز میشد از اصلاح بازار استفاده میکردیم
-
کاما سلام امسال کاما افزایش سرمایه داره یا ندارد؟
-
محسن رجبعلی ها
حگهر سود واریز شد بانک مسکن
-
Aaa
شصفها مگا مطالباتی هم هست که افزایش بخواد افزایش بده؟