جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ماهی گیر | mahigir
۱۳:۵۹:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وبملت #فسبزوار دیروز دو تا پست گذاشتم درخصوص ضرورت اصلاح بازار بعد از رالی چند هفته ای که داشتیم و در جواب کامنت چند نفر از دوستان دو سه روز قبل گفتم میل به میل حرکت بازار با وبملت لیدر اصلی بازاره و اگر وبملت زیر 130 راه داد پله ای بخرید و هر وقت این سهم مثبت شد روی اکثریت سهام بازار تاثیر می گذارد . ( پیشنهاد خرید وبملت رو زمانی که بالای 136 تومان بود دادم) . ضمنا به نظر بنده خیلی از کسانیکه در بازار حضور دارند سواد مالی ندارند . همین وبملت در تاریخ 27 خرداد صورت های مالی حسابرسی نشده 12 ماه ش رو ارایه داد و 77 تومان سود ساخت چیزی حدود 90 درصد بیشتر از سال قبل و خیلی شیک و مجلسی pe سهم از محدود 3 به 1.7 مجدد تغییر یافت و امروز فروشندگان جو زده در صف خرید 143 تومانی چند روز قبل برای فروش سهمشون در قیمت 1291 ریال از رووو سرو کله هم بالا می رفتند . جالبه درخصوص فسبزوار هم دیروز یک پست جامع گذاشتم و اشاره کردم روند سودسازی و همینطور نرخ فروش اهن اسفنجی شرکت هر هفته ( ماه نه ها ) هر هفته داره می ره بالاتر و با این دست فرمون تا پایان سال مالیش که اذر ماه هست می تونه بالای 1500 و حتی 2000 تومان سود بسازه و ارقام 7000 تا 10000 تومان برای سهم قابل تصوره . بنده خودم امروز با ته مانده موجودیم تعداد 203 سهم فسبزوار در منفی 3 خریدم و تصویرش رو هم ضمیمه می کنم . بسیاری از سهام پدر و مادر دار و همینطور شاخص کل تا دو سال دیگه اعداد بسیار بالاتری خواهند دید و این قیمت ها خاطره خواهد شد ( 1405/04/01 ساعت 13:05 )

لیست اخبار