ذوب 2 صندوق ارزی وارد بورس میشود بانک ملی، ملت
-
Chiko
وبملت وبملت روی یک حمایت نسبتاً قوی قرار دارد. تا زمانی که این حمایت حفظ شود، احتمال برگشت وجود دارد.
-
سبد سبز
#شپلی با 20 درصد مثبت امروز بازگشایی شد.🔥
-
Danial
#جم فردا یا پس فردا صف فروش جمع میشه
-
امیر رضایی
ثشرق تنها خبر مثبت فعلی همین افزایش سرمایس "از محل سود انباشته" که شاید در کوتاه مدت در مرحله اخر "بازگشایی سهم" باعث فشار فروش و نوسان منفی هم بشه اما در میان مدت مثبت تلقی میشه چون شرکت سود داشته و انباشته قوی داره معمولا در این وضعیت بیشتر تثبیت کنندس این خبر تا انفجاری ، تازه در صورت موافقت سازمان بورس تازه مراحل به جریان میوفته! پس فعلا خیلی زوده برای اظهار نظر کردن
-
سهام دار توانا
#فسوژ سهم خوب و سهامدارهای اماتور… سهامداران این سهم یه نگاه به تابلوی فایرا بندازید بد نیست.
-
عیار فردا مثبت 3 انرژی و وساپا رو ببینید خوشبین باشید به رشد عیار منفی سه فردا رو ببینید تمام تمام
-
عدنان جعاوله
فزر انس جهانی طلا . 4242 پوزیشن سل باز میشود و تا 3975 خواهد ماند انس بدون شک زیر 4000 خواهد امد و عیار فردا منفی 8 خواهد خورد
-
A7M2N
سود #سفانو امروز 1 تیر پرداخت شد
-
Dr.soleimani
#خودرو 0
-
تک سهم های مطمئن
#تلیسه شکست سقف تاریخی . پول سنگینی دو هفته ای هست که وارد سهم میشه و این ورود پول هوشمند هست . زیر نظر داشته باشید