جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حسین | hoseinmazaheri
۱۳:۲۰:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خگستر امسال چیکار کنه خگستر. اول باید سود افزایش سرمایه ایران خودرو رو ذخیره بگیره که 700 تومن تو سود میره. از محل غیر عملیاتی مجبور میشه افزایش سرمایه بده از محل دارایی ها . بعدش سهام شناورش زیاده که باید جمع بشه. و بعدش مگه بهتر از این شرکت سرمایه گذاری داریم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار