خگستر امسال چیکار کنه خگستر. اول باید سود افزایش سرمایه ایران خودرو رو ذخیره بگیره که 700 تومن تو سود میره. از محل غیر عملیاتی مجبور میشه افزایش سرمایه بده از محل دارایی ها . بعدش سهام شناورش زیاده که باید جمع بشه. و بعدش مگه بهتر از این شرکت سرمایه گذاری داریم
-
سهام دار توانا
#فسوژ سهم خوب و سهامدارهای اماتور… سهامداران این سهم یه نگاه به تابلوی فایرا بندازید بد نیست.
-
عیار فردا مثبت 3 انرژی و وساپا رو ببینید خوشبین باشید به رشد عیار منفی سه فردا رو ببینید تمام تمام
-
عدنان جعاوله
فزر انس جهانی طلا . 4242 پوزیشن سل باز میشود و تا 3975 خواهد ماند انس بدون شک زیر 4000 خواهد امد و عیار فردا منفی 8 خواهد خورد
-
A7M2N
سود #سفانو امروز 1 تیر پرداخت شد
-
Dr.soleimani
#خودرو 0
-
تک سهم های مطمئن
#تلیسه شکست سقف تاریخی . پول سنگینی دو هفته ای هست که وارد سهم میشه و این ورود پول هوشمند هست . زیر نظر داشته باشید
-
ثبهساز اینو مطمین باشید با خرید یک میلیون سهام ثبهساز صاحب خونتون می کنه بماند یادگار 1405.4.1
-
Javad Mohammadi
گدنا دوستان سلام ظهر بخیر صف فروش جمع میشه نشونه خوبیه امیدوارم رالی بعدی اغاز بشه پر سود باشید
-
کارگزاری تامین سرمایه نوین| NIBB.IR
🔹وضعیت صندوق ها و بازار: ▫️ورود 4 همت پول به صندوق های درامد ثابت #ورود_خروج_حقیقی_به_صندوق ها @nibbroker | کارگزاری تامین سرمایه نوین
-
فملی وقتی خرید میزنم ارزش دیدن داره وقتی میفروشم: بورسی که نشه توش خرید فروش کرد بورس نیست عجیبا قریبا