100 مدیر ضربدر 3 سهم =300 300 سهم معرفی شده اما هیچ نامی از شلرد و وسنا نیست 🙄😁😜 اخر سال بررسی میکنیم که بازدهی کدام سهام بیشتر بوده است 😉😉 https://t.me/vahidkeshmirypour
-
hamed asarii
ثفارس متاسفانه ثفارس تو شیرازه حال بالا اومدن نداره اخه تو شیراز میگن برای کار همیشه فرصت هست، پس از استراحت غافل نشوید
-
Eco finance|موسوی|
فسبزوار و شبندر صف فروش امروز میلیارد ها فروشنده داشت و کسی توجه نداشت جز اهل فن! الان معاملات تال در جریان است البته بعید است برسد سرچ کنید #فسبزوار3 #شبندز3 علاقه دارید ثبت سفارش کنید..شاید کسی استباه کرد یا مایل بود به قیمت پایانی بفروشد… یک انرژی سنگین بدید فردا یک صف فروش بنیادی میگم❤️
-
ثشرق فقط در همین حد اینجا میتونم بگم که ثشرق و ثامان به شدت نفوذ و قدرت دارند. تا جایی که من میدونم برنامه اینه که ارزش سهم رو برسونند به 100 تا تک تومن و بعد هم جمع میشه.
-
PFN
🔺️ شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش 53 هزار واحدی به 5 میلیون و 73 هزار واحد رسید. #پارس_فارس #pfn
-
💠 سامان تحلیل 💠
جدول بالاترین ارزش صف فروش ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
وبملت باید تسعیربشه اون پنج میلیارد دلار با ازادسازی منابع ارزی
-
فنفت فرس با 640 میلیارد ورود رکورد ورود زد امروز
-
Mostafa.B
ولصنم همین الان ریختن سود
-
sajad.slm00
فزر اون 70 همتی که وارد شده بود چند درصدش خارج شده که خروج پول سنگینه؟ دنبال صنایع برتر باشید تو روند صعودی بعدی که به زودی اتفاق می افته کیف میکنید
-
من یک دلالم
سفانو سود واریز شد تشکر از شرکت سفانو بخاطر ارج نهادن به حقوق سهامدار و روانشناسی… و تشکر نادلانه از سپرده گزاری مرکزی ، صرفا چون 5 روزی باعث تاخیر و ناراحتی ما شد برم به مشکلاتم برسم با سود واریز شده سپاس