جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا فرج | rezafaraj1373
۱۲:۴۱:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

ثبهساز خریدارای قبل جنگ حدود 70ددصد تقریبی تو سودن…ولی تارگت سهم بالاست فقط صبر میخاد و اینکه نگاه به تابلو نکنی تابلو مجبور میکنی خرید و فروش کنی و نصف سود رو از دست بدی ..فقط برای لحاظ کردن ملک ونک باید 70درصد دیگه رشد کنه بقیه دارایی ها اصلا ندید…نظر شخصی

لیست اخبار