جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali.haghgoo
۱۲:۳۹:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

حفاری یه بنده خدایی گفت حفاری ارزنده ترین سهام بورسه. نمیدونم نظر شما سهامداران چیه؟

لیست اخبار