یه شایعه تو بازار در مورد گروه #پالایشی در خصوص تغییر فزمول نرخشون داره پخش میشه که به نفع این گروه که به خاطر همین خبر #شپنا و #پالایش صف خرید سنگین بستن و بقیشونم رنج قوی زدن
-
فزر 6ماه د جازده این یک ماه 20درصد رشد کرد اونم داره پس میگیره سهم سباقر دارم 100درصد رشد کرد تو یک ماه
-
سصوفی بازار سبز شد دیگه راه نمیدن سیمانیا تا دو هفته…ازاین فرصت استفاده کنید سصوفی اخروقت تکون خورد
-
کیا فاخرنیا
#دانیک چارت دانیک مشابه #ارزش مسکن میباشد ریتریس فعلی حاصل شکست فلگ میباشد.
-
شتران اینکه شتران مثل شپنا قفل صف خرید نمیشه بخاطر مثبت 25 درصدی بود که افشا زد.وگرنه بنیاد سهم عالیه.یا علی.ع.
-
اهرم فملی همچنان پتانسیل رشد رو داره چون کامودیتی ها افزایش قیمت داشتن اما دیگه لیدر صعود بازار نیست الان نفتی ها لیدرن
-
فولادبان (Fouladban)
گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه - دوشنبه اول تیر؛ 🔻تداوم ریزش بورس در سومین روز هفته/ شاخص کل 53 هزار واحد کاهش یافت 🔹به گزارش فولادبان، بازار سرمایه که هفته گذشته تحت تاثیر پالس های سیاسی مثبت با شتابی زیاد مشغول فتح قله های جدید بود، این هفته با نامشخص بودن وضعیت اینده مذاکرات و البته افزایش فشار فروش به دلیل رسیدن برخی سهم ها به سقف قیمتی خود، به روند نزولی بازگشته و امروز هم افت خود را ادامه داد، اگرچه هنوز شاخص کل در کانال 5 میلیون واحد به سر می برد. 🔹در سومین روز معاملاتی هفته، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با کاهش 53 هزار و 396 واحدی معادل 1.04 درصد به سطح 5 میلیون و 72 هزار و 579 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 16 هزار و 871 واحدی معادل 1.26 درصد در ارتفاع یک میلیون و 235 هزار و 147 واحد ایستاد. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153174 #بازار_سرمایه #بورس گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
Tony Soprano
جم پیلن جم پیلن با وجود توقف تولید چند ماهه و همه ی این شرایط کف سود سال بعدش 5000 تومنه کف سود رو گفتم و سهم رو با p.e فوروارد 3 دارن از دست تون در میارن در بازاری که سهامی 100 درصد رشد کردن که نصف جم پیلن توانایی سودسازی ندارن .
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#شکام 28 میلیون صف خرید شد
-
بماند بمانی
کدما راه سباقر و می ره کدما پی بر ای تحلیلی کدمامحدوده 2هست با این سرمایه اندک
-
اهرم لطفا به هیچ عنوان وارد اپشن نشید بنده دیگه پیامی نمیزارم تا سر رسید برج 4 طهرم و سر رسید برج 5 طهرم ها نتیجه رو اعلام میکنم خدمتتون خودتون مقایسه بفرمایید امروز اول تیر ماه بماند به یادگار ارادت