خزامیا هزار برابر این قیمتا خرید داره
-
سیسکو اصلا خرید صندوق نداشتم
-
نگار ق
غالبر من هر چی با هوش مصنوعی انالیز کردم سهمو هیچ نشونه ای از ورود پول هوشمند ندیدیم،چطور بعضیا مدام میگن ورود پول هوشمند؟
-
سید پرویز گبیر
#ثعمرا مگه گوشت 200 تومانی نشده 2 میلیون مگه سکه 7 میلیونی سال 99 نشده 200 میلیون مگه زمین متری 100 هزار تومان نشده 15 میلیون تو شمال مگه شاخص بالای 5 میلیون نیست . مگه دارایی های ثعمرا برای هر سهم 50 هزار تومان نیست مگه جنگ تمام نشد مگه دلار نیما حذف نشد مگه قیمت گذاری دستوری نرفت کنار 207 قیمت 100 میلیون سال 99 مگه نشده 3 میلیارد . اخه چرا ثعمرا 1200 چرا بازار این مدلی قیمت می زاره رو سهم ایا دوباره انفجار سهم و چند 10 برابر شدنش در انتظاره؟
-
اهرم بله کلا اخبار مثبت هست، اما حقیقت بازار داستان دیگه داره، فردا هم اگه بازار مثبت باشه، به نظر نمیرسه، اصلاح قیمتی بازار تمام شده باشه. همچنان فرصت برای خرید پله ای ضهرم های برج 5 هست. نیاز نبود، ضهرم های برج 4 را برخی دوستان در قیمت های بالای یک هزار تومان با حجم بالای سرمایه خود خرید کنند، مگه اینکه نقدینگی کافی و ریسک پذیری لازم را داشته باشند تا در قیمت های کنونی و احتاملا پایین تر در هفته دیگه با حجم بالاتر ورود کنند.
-
سیسکو فردا این دایره نویسی رو شرکت میکنم شاید کمی جبران شد. ممنون
-
سیسکو شاید باور نکنی ولی دقیقا با گرمی 320هزار فروختم
-
🫎سرباز لژیون 🫎
خساپا اینجا صفحه خساپا است. در مورد این سهم نظر دهید.
-
زملارد خیلی پایین تر گفتم با اصلاح شاخص، منفی میشه…خیلی ها دیسلایک کردند…
-
فملی ظاهرا گزینه تهاتر اضافه شده از فملی پریدن رو عیار و شبدیس الان دوباره فملی
-
ثبهساز من که امروز از شرش راحت شدم فروختم شسپا خریدم لااقل بنیادی تر از اینه