جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد.ف | reza.f
۱۲:۲۱:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وتوسم جناب احسان ترفند جدیدتون بابا ول کن این وتوسم رو وتوسم از قبل از جنگ که 328 تومن بود با توجه.به سود پرداختیش هیچ رشدی نکرده در صورتیکه شاخص بالای 30 درصد رشد داشته وپرتفوی وتوسم بالای 35 درصد رشد کرده وبعضی سهمها هم بالی 70 درصد رشد داشته با این وجود شما دنبال پایین امدن بیشتره وتوسم هستی دست از سر وتو بردار اگه میخوای بخری بخر بهت قول میدم از این پایین تر نمیاد.

لیست اخبار