فسبزوار چه خریدی کردن بچه ها!!!!!!! قدر زر را زرگر شناسند قدر گوهر را گوهری.. یکی دو هفته اینده سه گزارش راهی کدال فسبزوار میشه ان که ده میلیون برگ در صف فروش فروخت بیاد قیمت ها را ببینید ساعت پیام های کانال را با صف فروش ها چک کنید دوستون دارم❤️
-
فزر 6ماه د جازده این یک ماه 20درصد رشد کرد اونم داره پس میگیره سهم سباقر دارم 100درصد رشد کرد تو یک ماه
-
سصوفی بازار سبز شد دیگه راه نمیدن سیمانیا تا دو هفته…ازاین فرصت استفاده کنید سصوفی اخروقت تکون خورد
-
کیا فاخرنیا
#دانیک چارت دانیک مشابه #ارزش مسکن میباشد ریتریس فعلی حاصل شکست فلگ میباشد.
-
شتران اینکه شتران مثل شپنا قفل صف خرید نمیشه بخاطر مثبت 25 درصدی بود که افشا زد.وگرنه بنیاد سهم عالیه.یا علی.ع.
-
اهرم فملی همچنان پتانسیل رشد رو داره چون کامودیتی ها افزایش قیمت داشتن اما دیگه لیدر صعود بازار نیست الان نفتی ها لیدرن
-
فولادبان (Fouladban)
گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه - دوشنبه اول تیر؛ 🔻تداوم ریزش بورس در سومین روز هفته/ شاخص کل 53 هزار واحد کاهش یافت 🔹به گزارش فولادبان، بازار سرمایه که هفته گذشته تحت تاثیر پالس های سیاسی مثبت با شتابی زیاد مشغول فتح قله های جدید بود، این هفته با نامشخص بودن وضعیت اینده مذاکرات و البته افزایش فشار فروش به دلیل رسیدن برخی سهم ها به سقف قیمتی خود، به روند نزولی بازگشته و امروز هم افت خود را ادامه داد، اگرچه هنوز شاخص کل در کانال 5 میلیون واحد به سر می برد. 🔹در سومین روز معاملاتی هفته، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با کاهش 53 هزار و 396 واحدی معادل 1.04 درصد به سطح 5 میلیون و 72 هزار و 579 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 16 هزار و 871 واحدی معادل 1.26 درصد در ارتفاع یک میلیون و 235 هزار و 147 واحد ایستاد. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153174 #بازار_سرمایه #بورس گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
Tony Soprano
جم پیلن جم پیلن با وجود توقف تولید چند ماهه و همه ی این شرایط کف سود سال بعدش 5000 تومنه کف سود رو گفتم و سهم رو با p.e فوروارد 3 دارن از دست تون در میارن در بازاری که سهامی 100 درصد رشد کردن که نصف جم پیلن توانایی سودسازی ندارن .
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#شکام 28 میلیون صف خرید شد
-
بماند بمانی
کدما راه سباقر و می ره کدما پی بر ای تحلیلی کدمامحدوده 2هست با این سرمایه اندک
-
اهرم لطفا به هیچ عنوان وارد اپشن نشید بنده دیگه پیامی نمیزارم تا سر رسید برج 4 طهرم و سر رسید برج 5 طهرم ها نتیجه رو اعلام میکنم خدمتتون خودتون مقایسه بفرمایید امروز اول تیر ماه بماند به یادگار ارادت