جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مها | moha1357
۱۲:۰۹:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وسدید ظاهرا افسار پاره کرده امروز خرید نزدم چون شاخص سازها بیشتر ارزش خرید داشتند امیدوارم پایین این و بالای اون Overlap خوبی از اب در بیاد سهمی که سه روز پیش خریدم رفت تو ضرر خدایا شکرت

لیست اخبار