#کاما دقت کنید کاما اصلاحش تکمیله دیگه ولی خیلی از سهام مثل پالایشی ها فملی و یه سری سهم دیگه هنوز اصلاح انچنانی نکردن این یا باعث میشه اگر در اینده رشد کنن سرعت و شتاب رشدشون کمتر بشه یا اینکه اصلاح کنن کاما را از دستتون در نیارن برید تو سهامی که اصلاح نکردن هنوز
-
سرمایه گذاری و ثروت آفرینی
سود ماهانه، ارامش روزانه با صندوق ندای ثابت کیان خیلی از ما دنبال یه سرمایه گذاری کم ریسک هستیم که هم خیالمون راحت باشه، هم هر ماه یه مبلغ مشخص به حسابمون واریز بشه؛ شبیه بانک، اما با سود بیشتر. صندوق ندای ثابت کیان به چند دلیل گزینه خوبی برای رسیدن به این هدفه: 🔹 پرداخت سود ماهانه 🔹 بازدهی ماهانه حدود 2.58 درصد 🔹 بازدهی سالانه 30.4 درصد 🔹 ریسک پایین و مناسب برای افراد ریسک گریز این صندوق هم ارامش سرمایه گذاری رو برات فراهم می کنه، هم یه درامد منظم ماهانه ایجاد می کنه؛ بدون اینکه درگیر نوسانات شدید بازارها بشی. با صندوق ندای ثابت کیان، ارامش روزانه رو همراه با سود ماهانه یکجا داشته باش. سرمایه گذاری اسان از طریق اپلیکیشن کیان دیجیتال @sarmayeusarvat https://dabi.kiangroup.com/a/5985d620 https://dabi.kiangroup.com/a/5985d620 https://dabi.kiangroup.com/a/5985d620 https://dabi.kiangroup.com/a/5985d620
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
خداروشکر بازار امروز حال داد بهمون 🌹 خسته نباشید دوستان قرادادهای برج 4 #اهرم رو اگه بفروشی دیگه نمیتونی مجدد بخری مجبوری بری برج 5 برداری که پرمیوم ها فعلا بالاست ، پس این 4031 رو اگه سربسرتون تا 700 هم هست ، هلد میکنیم تا یک هفته مانده به سررسید . همزمان داریم 5030 و 5035 هم کار میکنیم اما فعلا در حجم های بسیار کم تا تاییدیه برگشت بازار رو بگیریم . افرادی که #صندوق #اهرمی میگیرن صرفا منفی های #نارنج #جهش #موج رو بصورت پله ای و در صف فروش مد نظر داشته باشید . #ضهرم #ارزش_ذاتی #طهرم #اختیارمعامله #اختیارخرید #اختیارفروش #افست #اپشن #پرمیوم #اعمال #تسویه_فیزیکی #تسویه_نقدی #سربسر #ضملت #طملت #ضخود #طخود
-
سیگنال بازار بورس Signaletrader
#بکاب جاش عالیه فردا احتمال میدیم سنگین بخرنش… اماده پله دوم باشید
-
شبکه خبری ریال نیوز
*مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد * ریال نیوز : در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر اقتصاد، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل بانک ملت، مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی به بانک ملت اعطا شد. https://rialnews.ir/?p=60870 ×××× شبکه خبری ریال نیوز www.rialnews.ir 🔴 ریال نیوز در (بله)👇 ble.ir/join/NzBlY2QxZT هر #خبری بشه خبرتون می کنیم
-
كانال تحلیلی پدر خوانده بورس
#جریان_نقدینگی 📌 بازگشت تقاضا در نیمه دوم بازار 📈 بازار امروز یکی از روزهای پرهیجان خود را پشت سر گذاشت. در نیمه اول معاملات، فشار فروش سنگینی در اکثر نمادها شکل گرفت و بسیاری از سهم ها با صف فروش همراه بودند، اما در ادامه جریان تقاضا به تدریج تقویت شد؛ به طوری که برخی نمادها حتی از صف فروش به صف خرید رسیدند. در پایان معاملات؛ شاخص کل بورس حدود 53 هزار واحد عقب نشینی کرد و در ارتفاع 5 میلیون و 72 هزار واحد قرار گرفت. در بازار امروز حقیقی ها حدود 1.6 همت به صندوق های درامد ثابت تزریق کردند و در مقابل نزدیک به 7 همت پول حقیقی از بازار سهام خارج شد. همچنین ارزش معاملات خرد به حدود 43.5 همت رسید. 🔺در جریان معاملات، نمادهای #فارس و #رمپنا صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند 🔻 نمادهای #وبملت و #فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها(بیشترین خروج پول حقیقی) تجربه کردند. /اوای اگاه
-
بامبو فاند
🔴 خروج سنگین پول حقیقی از بازار بازار امروز بیشتر زیر فشار فروش بود؛ با وجود 67% نماد منفی، در یک ساعت پایانی بخشی از فشار عرضه تخلیه شد و صف های فروش از حدود 490 به 267 صف کاهش یافت. 📉 خروج پول حقیقی از معاملات خرد: 7,287 میلیارد تومان 📊 شاخص کل: 53,396 واحد افت 🛡 ورود به صندوق های درامد ثابت: 1,952 میلیارد تومان ⚖️ ورود به صندوق های اهرمی: 160 میلیارد تومان ✅ بیشترین ورود پول حقیقی: فارس، رمپنا، حکشتی ❌ بیشترین خروج پول حقیقی: وبملت، فملی، اروند بازار همچنان فروشنده محور بود؛ اما پایان معاملات کمی متعادل تر شد. @bambofundd
-
ETF Plus صندوق اهرمی/طلا
✅ پاسخ به پرسش های ارسالی دوستان سلام عرض ادب یک سوال از حضورتان دارم با مبلغ پنچ میلیون تومان ماهیانه برای بازنشستگی چه پیشنهادی دارید با افق پانزده ساله متشکرم ازتون هر چقدر یک صندوق در چینش سبد دستش بازتر باشه و امکان چرخش بیشتر بین کلاس های مختلف دارایی رو داشته باشه، برای سرمایه گذاری بلندمدت جذاب تر به نظر می رسه؛ 🟩به عبارت فنی تر، هر چقدر سقف خرید سهام + طلا + درامد ثابت برای صندوق ها بیشتر باشه، سبدگردانی فعال تری رو انتظار داریم؛ در حال حاضر بر روی کاغذ، فراصندوق ها جذاب ترین صندوق های مارکت برای هولد بلندمدت محسوب می شن (چون سقف بالاتری برای خرید طلا و درامد ثابت دارن و در نتیجه سبدگردان دستش برای ورود و خروج در کف ها و سقف های سهام و طلا بازتره)؛ 🟥با این حال تجربه دو سال اخیر به روشنی ثابت کرده صرف کاهش محدودیت برای سبدگردان، منجر به کسب بازدهی بالاتر از میانگین بازارها نمی شه؛ در نتیجه کیفیت سبدگردانی هم اهمیت بالایی پیدا می کنه؛ همونطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، صندوق بازنشستگی مفید با اینکه روی کاغذ قابلیت کمتری برای چرخش بین بازارها داره، اما موفق شده در دو سال اخیر از تمامی فراصندوق ها بازدهی بهتری رو خلق کنه؛ ◀️در نتیجه تا زمانی که به یک فراصندوق باکیفیت در بازار دسترسی نداریم، بهتره ترکیبی از صندوق های باکیفیت رو در سبد داشته باشیم و مطابق استراتژی های استاندارد هولد داینامیک، بصورت منظم سبدگردانی فعال داشته باشیم؛ ◀️برای سطح ریسک متوسط به دید سرمایه گذاری 15 ساله با محوریت بازار سهام می شه این 5 صندوق رو پیشنهاد داد که به طور مساوی خریداری شده و هر ماه یکبار ریبلنس انجام بشه؛ 🟠دو صندوق سهامی کلاسیک (مثه اگاس و اطلس) 🟠یک فراصندوق (مثه تمشک) 🟠یک صندوق مختلط (مثه هیبرید) 🟠یک صندوق طلا (مثه کهربا) ◀️توجه: بهتره اگه قصد چینش سبد با این استراتژی رو دارید، خریدها بصورت پله ای انجام بشه؛ در صورتیکه حباب هر صندوق هم بصورت غیرمتعارف بالا رفت، موقتاً به صندوق های کم حباب سوییچ خواهیم کرد؛ ◀️برای دوستانی که هم قصد سبدگردانی فعال تر و کسب بازدهی بالاتر دارن، هولد داینامیک به روش PCMR پیشنهاد می شه (توضیحات تکمیلی در این خصوص: مطالعه کنید). ☁️ پرسش های خودتون رو از اینجا ارسال کنید. 1405/04/01 ➗➗➗➗ ✅ @ETFPlus https://t.me/etfplus/1903 https://t....
-
پُشتِ پَرده نَفْت
🔸📊 افزایش 71 درصدی زیان خالص شستا 🔹براساس صورت مالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیان خالص این شرکت (شرکت اصلی) از حدود 2/3 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه سال 1403 با رشد 71 درصدی به حدود 3/9 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه 1404 رسیده است. 🔹قابل ذکر است مهمترین دلیل افزایش زیان خالص شستا (شرکت اصلی)، افزایش 76 درصدی هزینه های مالی شرکت طی سال گذشته بوده است./ اقتصاد 120 📱 @posht_pardehnaft
-
کانال اطلاع رسانی ثتران
🔴ریزش بازار سهام در اولین روز تابستان / 67 درصد نمادها قرمزپوش ماندند 🔴شاخص کل بورس در روز دوشنبه، مورخ 1 تیرماه 1405 با افت53 هزار واحدی در محدوده 5 میلیون و 72 هزار واحد ایستاد. 🔴در بازار امروز شاخص های بورس و فرابورس سراسر قرمزپوش ماندند. 🔴 در این بین شاهد خروج سنگین پول حقیقی از تالار شیشه ای و صندوق های کالایی بودیم و در مقابل صندوق های بادرامدثابت ورود سرمایه را تجربه کردند. 🔴در این معاملات 67درصد نمادهای بورسی منفی معامله شوند و 33 درصد مابقی مثبت بودند؛ به عبارتی 620 نماد قرمزپوش و 299 نماد دیگر سبزپوش ماندند. 🔴در این داد و ستدها صنایع حمل و نقل، فنی و مهندسی و مخابرات ورود پول حقیقی داشتند و در مقابل گروه های بانکی، فلزات و نفتی صدرنشین خروج سرمایه بودند. 🔴نمادهای فارس، شپنا و وپاسار در بازار امروز تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند و در مقابل فملی، وبملت و نوری هم بیشترین تاثیر منفی را دارا بودند. همچنین در بازار فرابورس؛ نمادهای مارون، اریا و اریان تاثیر منفی بر شاخص فرابورس گذاشتند و بپاس، وگردش و حسینا هم دارای بیشترین تاثیر مثبت بر بازار فرابورس بودند. ✍️روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران 📞021-88885561 🆔@TehranMaskanCo #سرمایه گذاری_مسکن_تهران #ثتران #بازار_سرمایه #تالار_شیشه_ای #نقدینگی #صنایع
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
📊#فوری تحلیل نماد #ولصنم در پیج منتشر شد 📢 پیج اکادمی کارو 👇 🌐 https://instagram.com/karoacademy365 https://instagram.com/karoacademy365?igshid=YmMyMTA2M2Y=