گشان ماشین اسغالی ایرانی شده بالای 1 میلیارد بعد اینجا نشستیم یقرون دوزار صف نریزه.. 15 سال از تورم عقبه این شرکت..
-
وفردا باتلاق وفردا
-
Ah
شپنا سلام دوستان احتمالا دو تا منفی بخوره برای اصلاح و به بازگشت به مسیر صعودی
-
فسدید سهام داران فسدید عشق میکنید با این سهم یا نه
-
ع و Avtradingac
شسینا چارت شسینارو که نگاه میکنم پتانسیل بسیار بالایی تو شروع موج 3 از 3 رو داره! این یعنی پر قدرت ترین موج یک سیکل صعودی! هر چند به اوضاع بازار بسیار وابستس و مبنا خرید و یا فروشتون نباشه و توصیه ای نیست به کسی!
-
فرزام روحانی
فسرب با سلام و عرض ادب طبق تحلیل دیروز، امروز از صف فروش مقداری خریدم در تایم فریم هفتگی حمایت سنکو اسپن B رو داره که من اونجا با کمی نویز قیمتی روی محدوده ی 1520 تا 1570 ریال خریدارم همچنان طبق تحلیل پیش میریم اگه میل به خرید داشتی، اون عدد رو توی ذهنت داشته باش و خودت بررسی کن و اگه میل ت کشید یه پله خرید کن
-
بجهرم دوستان تا اواخر 401لزش خریدم اما قسم خوردم مجانی بده نخرم ونخریدم خانوتده هارا بیچاره کرد
-
الان با بیانیه وزیر امور خارجه اقای عباس عراقچی، میفهمیم که امروز حقوقی های پالایشی ها، فملی و سایر شاخص سازها چرا امروز درو کردند.
-
💠 سامان تحلیل 💠
معاملات بلوکی سهام مورخ 1 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
احسان 641
شبندر حالا دوباره برید پالایشی بفروشید
-
Tehran_vip
⏺بهترین سهم بازار در حال حاضر همین سهم #ولراز هست که از وقتی معرفی شده تا همین الان صف خرید بسته…