شپلی اماده سرخطی زدن باشید. شپلی اومد
-
عیار همانطور که گفتم وساپا و انرژی صف خرید عیار منفی
-
اهرم همانطور که قبلا اشاره کردیم اصلاحی در کار نخواهد بود صف خرید فردا مبارک پیش به سوی شاخص 20 میلیونی🚀🚀🚀
-
حضرت حافظ💚 $$$
ثامان صف فروش شنبه میخرم
-
شغل دوم درآمد اول
#وپسا صف خرید برید بهتون میدن
-
مهناز کولیوند
خبهمن #خبهمن که در مهمترین زیرمجموعه غیربورسی خود یعنی شرکت بهمن موتور، 54 تومان سود به ازای هر سهم محقق کرده است. این سود 129% بیشتر از دوره مشابه سال قبل بوده و اثر مثبت خوبی بر سود خبهمن دارد. خبهمن با شکست پرقدرت مقاومت 195 تومانی و پولبک به این سطح، اهداف قیمتی 245 تومانی را دنبال می کند
-
کانال فرمانده کریپتو
#تاپیکو از فرصت خرید تبدیل شد به صف خرید…
-
amir95
#شپلی اگه به حج.م باشه که دو برابر حجوم مبنا حجم خورد .دیگه بهونه ای نیست و باید تایید بشه
-
فملی وضعیت نرمال نیست که پولبک کامل بزنه پس هر منفی فقط فرصت خریده
-
موج از شجم وشفن بشدت دوری کنید صفم ریخت نخرید
-
یارا
#شپلی حیف شد پایین قیمت خورد بعد این همه مدت و این همه خبر☹️ خودم انتظارم این بود حداقل سقف قیمتی رو پر کنه که تازه برسه به 20 درصد قیمت واقعیش