اینم از صف خرید وساپا
-
خنصیر خودت خسته نشدی وجدانان
-
امیر
#سباقر خریدن سهم تو این قیمت ها دل شیر می خواد؛ تقریبا چهار برابر شده…
-
[email protected]
#کبافق مثل اینکه مذاکرات نهایی شد و صعود مجدد کبافق و بورس مبارک همه
-
پکویر عه قرار بود صف فروش بشه😂
-
مصطفی اناری
#شپلی تایید شد!!!😍
-
نارنج اهرم فردا دوباره میره صف فروش یادتون باشه قیمت فردا 2 درصد زیر قیمت امروزه
-
تکشا فردا یا روز کاری بعدیش بورس دوباره صف خریده ، حقوقی به زودی درو میکنه ، ضرر نکنید!
-
شبندر دوستان شما هیجان سهامدار خرد ببینید ظاهرا صندوق پالایش یکم که همین الان بیشتر از 40% زیر ناو هست امروز دقایقی صف فروش شده !!! یعنی صندوق پالایش از همینجا 40% بره بالا تازه به قیمت های امروز سهام داخل صندوقش میرسه…
-
شپلی تایید میشه الان فقط چند دقبقه دیگه دامنه رو بر حسب 480 تومن سه درصد بالا پایین میزارن. تبریک میگم
-
علی اکبر محسنی
تنوین مگه قرار نبود سود سهام اخر خرداد واریز بشه پس چی شد لطفا جواب بدهید