حباب و ضریب اهرم صندوق های اهرمی تا این لحظه 🔰#سیگنال_تک ✅#بازار ✅#بورس 🆔 @signaltak
-
اواک Jm52078 چند سالته ؟ تازه کد بورسی گرفتی؟
-
روح اله افشار
فزر شما چه رنگی دوست دارین؟
-
حافرین برگشت بازار جلوی نقشه…را گرفت البته موقتا .ولی در اولین فرصت…
-
خگستر از سال 99 که اومدم تو این بورس هر چی برکت بود از من دور شد.
-
وسدید نکرده عزیز
-
b.s
شپدیس یک سهم نمیخری
-
تکشا دوستان تایم بازار تمام شد الان دیگه میتونید لغو سفارش بزنید :))
-
Bourse.crypto.team
#خودرو یا #خساپا اگه توی تال بهت برسه خوبه. البته وساپا بهتره ولی فکر نکنم بهت برسه.
-
قشیر ولی من یک برگ سهم نمیفروشم.اصلا بشه صفر ریال
-
اهرم نارنج پایانی پر نکرده فقط خوراک نوسانگیرها شده حجم مبنا