📊 #نبض_بازار 📆 1 تیر 1405 🔽 بازار تا ساعت 10:10 ، شاخص کل با 54268 واحد کاهش1.06% منفی است. ⏺️ ارزش معاملات خرد تا این ساعت حدود 17.3 همت بوده است. 🔵 برایند معاملات حقیقی در بخش سهام، 4.5 همت خروج پول بوده است. 🟠 تا کنون 202 نماد مثبت و 712 نماد منفی معامله شده اند. 📊 بیشترین ارزش معاملات: #شپنا #وبملت #شبندر ↗️ بیشترین ورود پول حقیقی: #فارس #رمپنا #حکشتی 🧮 جمع بندی: فشار فروش همچنان بر بازار سایه انداخته و خروج نقدینگی حقیقی در کنار برتری محسوس نمادهای منفی، نشان می دهد معامله گران فعلاً با رویکردی محتاطانه در انتظار روشن تر شدن چشم انداز بازار هستند. ➖➖➖➖➖ 📰کانال پیشرو: @pishrobroker 💬پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrocrm
-
famatake
#نطرین از صف فروش به صف خرید !!!
-
POSITIVE WAVE
#صبا صفر تابلو، با ورود پول حقیقی👌👆
-
فاراک فارک برگشت عالی
-
فملی صف داره جمع میشه
-
bourse 2018
اهرم چه خبری از پالایشی اومد یه دفعه کشید بالا
-
یاشار سرشار
ثفارس خوشبحال اونحایی که غیرازاین سهم دارن ما که دراندوه غم مینویسم
-
خبنیان خو داره راهزنی خودشو ثابت میکنه
-
مهدی مرادی
وساپا من فعلا خساپا خریدم تا بعد از افشا الفش بیام حسابی وساپا بخرم ان شاالله…خدا کنه افشا خوبی بزنه و کلی پول بهم اضافه کنه
-
محمد علی زادصابر
بپاس بنظر میرسه که هر چند با افزایش ارام ارام قیمت این سهم؛ورود به کانال 800 تومان در اینده نزدیک،اتفاق خواهد افتاد.
-
صالح
#وبملت تا جایی که در توانم هست کمکتون میکنم میدونم شرایط سختیه برای همه فقط دوست ندارم تنها داریی با ارزشی که دارید رو با کلک وترس از دستتون در بیارن خیلی دقت کنید.