اهرم با این تورم و گرانی و دلار و طلا… منفی بورس یعنی ظلم مطلق به سهامدار
-
فرزاد
#شلرد اقای اسمعیلی هم به گروه لردگان اضافه شده جناب نجفی هم گفتن انگار تفاهم با سپه برای اقساط نهایی شده،
-
گروه آرمان آتی | ArmanAti
📍نقشه بازار #صندوق_های_طلایی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com http://ble.ir/armanatigroup
-
E
#تپکو هدیه من به شما این سهم فقط نوسان گیری حرفه ای میشه مقدار کم و با احتیاط زیاد اگه خاستین بخرین همیشه راه میده نوسان رو به پایین و تا عمق 500 متری سطح زمین میده خیالتون راحت اگه صبر بالای ده پونزده سال داری مقدار کم برای بازنشستگی بخر نگاه به نمودار شش سال گذشته گویای همه چیز هست فریب نخورین ک گرفتار سهم میشین… نظر شخصی ملاک خرید و فروش نباشه
-
Sorena Drml
عیار چند روز دیگه اگه یسهم فملی تونستی بفروشی
-
صابر 123456
#وصندوق صف 1.5 همتی فملی جمع شد صف یک همتی وبملت جمع شد این دو تا سهم 70 درصد رشد کرده بودند . حقوقی های این دو سهم 2 همت صف فروش رو جمع کردند ، بعد حقوقی این سهم نشسته تو صف فروش !!!! اخه خجالت هم خوب چیزیه 😐
-
بورس۲۴ | Bourse24
صعود #وتجارت به محدوده صفر تابلو پس از جمع اوری کامل صف فروش با حمایت 42 درصدی حقوقی #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
به نظرتون با این حجمی که امروز وبملت خورد. قردا احتمال منفی داره؟؟. اصلا کسی مونده که بخاد بفروشه؟
-
خکاوه گفتم نفروش..حالا بشین خکاوه 100 تومانی گیرت بیاددد..
-
هانیه بورس| haniebours
راجع به #فارس هم که داره لیدری بازار رو می کنه تو این چند روز، به نکته ای که چهارشنبه هفته پیش درباره ش گفته شد (اونم زمانی که منفی بود) احتمالا دقت کرده باشید.😉👆 🆔 @haniebours
-
شتران قول میدم فردا بالای 3 میلیارد صف خرید شترانه